العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 25-10-2013, 11:20 PM
شرى ِ شرى ِ غير متواجد حالياً

شرى ِ is on a distinguished road
طلب انا بجهز محل بيع قطع غيارسيارات خاصه الصينى

انا بجهز محل بيع قطع غيارسيارات خاصه الصينى واحتاج بيان بقطع الغيار و افضل الاسعار و شكرا لكم

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 26-10-2013 الساعة 07:06 PM
قديم 26-10-2013, 12:11 AM
الصورة الرمزية طارق المحلاوى
طارق المحلاوى طارق المحلاوى غير متواجد حالياً

طارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to behold
افتراضي رد: sherri.shawki@yahoo.com

بالتوفيق ....

يا شعب مات ومات ومات ..

يا شعب طيب وكتير بينضحك عليه ..

عربجى دكتور مهندس جاهل مثقف كله بينضحك عليه ..

ياخد الزمبة يضحك .. يغنى .. يقول النكتة يضحك ويضحك الناس عليه ..

يا شعب طيب .. امتى تفوق .. أرجوك تفوق يفتح الله عليك ..
قديم 26-10-2013, 07:13 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا بجهز محل بيع قطع غيارسيارات خاصه الصينى

تمنياتنا بالتوفيق ان شاء الله بس البيان ده محتاج لفه على تجار الجملة والموزعين وتفاوض مباشر علشان توصل لافضل اسعار

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 27-10-2013, 10:36 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

متابع وبالتوفيق
قديم 06-12-2013, 02:38 PM
shoshovet shoshovet غير متواجد حالياً

shoshovet has a spectacular aura aboutshoshovet has a spectacular aura aboutshoshovet has a spectacular aura about

بالتوفيق بس اهم حاجة حاول تدور علي بدائل قطع غيار الصيني مثلا انا بجيب تيل فرامل 113 كوري جولد او نوع تاني مصري احسن من الصيني (المضروب للاسف) او (الغالي بسبب الاستغلال ) فمثلا الجولد الكوري عامل 70 جنيه و الصيني من 90 -140(قال يعني اصلي و توكيل ) وتركب التيل الصيني تلاقية يصفر كل شوية وفي الاخر بلط وكان هياكل الطنابير (مع العلم ان تجربتي ديه كانت مع تيل التوكيل فما بالك بباقي الصيني).
فلتر الزيت في بدائل كتير غير الصيني وهكذا