العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 24-03-2012, 03:33 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اشتري عربية كويسة في حدود 30 الف جنيه.. اشتري ايه

بيجو 504
-دبابة يعنى اتعلم و شحور وخش بقلب جامد ولا يهمك و قطع غيارها متوفرة و اسعارها معقولة جدا
-واسعة و هتتعلم و انت مستريح
-فى اعادة بيعها صاروخ

قديم 24-03-2012, 05:43 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اشتري عربية كويسة في حدود 30 الف جنيه.. اشتري ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed AlGamal مشاهدة المشاركة

انا هكون اتعلمت قبل ما اشتري .. الفكرة هي اني ما اشتريش جديد غير لما ابقى متمكن و العربية اللي هشتريها هتقعد معايا من 6 شهور لسنة فلازم تبقى كويسة برضو و ما تغلبنيش

و حط في دماغك برضو ان انا اهلاوي و الاهلاوية حريفة و بيتعلمو اسرع من الزملكاوية
ههههههههههههههههههه انا هسيب الطريق هو اليجاوب ياما الاسفلت اتشقق من الزملكاويه

بس احنا قولنا ال 128 عشان نشفه وقويه يعنى بعد سنه مش هتحس انك صرفت عليها كتير لكن لو جبت لانوس او اكسنت او كده مهى ورق وى اى خبطه هتجيب فانوس ورفرف وموضوع وهتحس انك صرفت كتير ولو جبت البيجو 504 مهى بردو مفهاش اوبشن بس مكنه قويه والصراحه عربيه محترمه وبردو عربيه عظمها ناشف وكده بس امانه عليك لو جبت البيجو 504 حاسب على الزمالكاويه الغلابه