العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا كارينز Carens

قديم 16-07-2011, 04:00 PM
miky 3omda miky 3omda غير متواجد حالياً

miky 3omda will become famous soon enoughmiky 3omda will become famous soon enough
افتراضي رد: Carens للاناقة وجه اخرررررر

علي فكرة التسارع مش بطيء خالص انا معايا كارينز 2011 و هافهمك انتا لية بتحس النسارع بطيء مع غير كدة....لان العربية دي 4 غيار فالغيار نفسة طويل يعني في الكيك داون بوص علي العداد هتلاقي التسارع سريع و حلو انتا بس عشان بتحس ب صوت المتور انة بياخد وقت علي ما يعلي و دة زي ما قولنا عشان 4 غيار ..زلاكن بطيء ازاي من 0-100 في 10.2 ثانية ! وعن تجربة
قديم 26-12-2011, 12:31 PM
esam_ayad esam_ayad غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري عايش بعيد عن مصر
التخصص العملى: معلم لغه انجليزيه

esam_ayad is just really niceesam_ayad is just really niceesam_ayad is just really niceesam_ayad is just really niceesam_ayad is just really nice

السلام عليكم.السياره شكلها جميل جدا وواسعه.لكن اطلب من الاستاذmiky 3omda انا يكتب لنا تجربته مع هذه السياره لأن الكثيرين يتهمونها بأنها سياره لاتتناسب مع موتورها.وشكرا لك
قديم 17-03-2013, 07:05 PM
Houseiny Houseiny غير متواجد حالياً

Houseiny is on a distinguished road

العربية سحبها حلو جداً هي مقرفة في اول 2000 كيلو بس بعد كده كل ما بتعد كيلوهات كل ما بتفتح وتتحسن وبتبقى تحفة ، انا كنت هابيعها اول ما جبتها ، او لما عديت 5000 كيلو اقتنعت بيها تماماً ، زائد انها لما توصل 10000 كيلو بتبقى قمة التفتيح وتاخد منها احلى سحب انا معايا موديل 2013 / وبصراحة ناعمة جداً وعفشة كويسة وهادية ، وعربية ملعب كورة بدون مبالغة انا ولادي بيلعبو ورا من غير اي قلق والشنطة فعلاً ممتازة وعربية برستيج وحلوة ، بجد العربية العائلية رقم واحد في مصر انا اخويا جاب سبورتاج بيقولي انا حاسس اني عربيتي لعبة جنب عربيتك لأن الصالون مختلف تماماً ، الكارينز تحس انا ميكروباص صغير مع فخامة السيدان وروح الفان