العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 05-05-2013, 09:13 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للحاقدين علي m11

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 06-05-2013, 01:17 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

بس كلمة الحاقدين دى موش جامدة شوية
طيب خد الفيديو ده للحاقدين على 128

طالما العربية عجباك ومريحاك متشغلش نفسك بكلام الناس

قديم 06-05-2013, 10:18 AM
جورج شاكر شوقي جورج شاكر شوقي غير متواجد حالياً

جورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really nice

اصل كل واحد داخل يعمل مشركة يقولك ابعد عن الصيني وهو اساسا لا عمرة ركبها ولا جربها وناس تانية تقولك العربية بتتقارن بلفاة السعرية يعني اسبرانزا 516 تتقارن بلانوس و فيرنا ااقول 516 الامكانيات والكماليات اكتر يعني ممكن تلاقي امكانية موجودة في عربية معدية 100 الف زي abs-ebd
ولعلمك طول ما حنا بنتكلم بقولة العربية دي صيني - كوري - يباني بدون من جرب العربية وشوف الاعتمادية والامكانيات هنفضل نقارن الانوس بلاسبيرانزا
وانا بس عايز اوضح حاجة هي kia cerato مش كوري بس فيها عيوب وهي عربية معدية 100 الف واهمها استهلاك البنزين ورعشة الانوار
الانسر شارك مش يباني بس البور الكهربة الي كان نازل في موديل 2009-2010 اسبت فشل واعطال بعد كدة في موديل 2012-2013 رجعو بور زيت
الفولكس باسات مش الماني كانت نزلة بفتيس جديد كان في عيوب الدنيا والاخرة
مع احترامي للعربيات كلها بس انا عايز اوصل ان التجربة هي الي بتوضح كفائة السيارة
قديم 06-05-2013, 11:44 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جورج شاكر شوقي مشاهدة المشاركة

اصل كل واحد داخل يعمل مشركة يقولك ابعد عن الصيني وهو اساسا لا عمرة ركبها ولا جربها وناس تانية تقولك العربية بتتقارن بلفاة السعرية يعني اسبرانزا 516 تتقارن بلانوس و فيرنا ااقول 516 الامكانيات والكماليات اكتر يعني ممكن تلاقي امكانية موجودة في عربية معدية 100 الف زي abs-ebd
ولعلمك طول ما حنا بنتكلم بقولة العربية دي صيني - كوري - يباني بدون من جرب العربية وشوف الاعتمادية والامكانيات هنفضل نقارن الانوس بلاسبيرانزا
وانا بس عايز اوضح حاجة هي kia cerato مش كوري بس فيها عيوب وهي عربية معدية 100 الف واهمها استهلاك البنزين ورعشة الانوار
الانسر شارك مش يباني بس البور الكهربة الي كان نازل في موديل 2009-2010 اسبت فشل واعطال بعد كدة في موديل 2012-2013 رجعو بور زيت
الفولكس باسات مش الماني كانت نزلة بفتيس جديد كان في عيوب الدنيا والاخرة
مع احترامي للعربيات كلها بس انا عايز اوصل ان التجربة هي الي بتوضح كفائة السيارة
اسمح لي احييك
قديم 07-05-2013, 09:40 AM
جورج شاكر شوقي جورج شاكر شوقي غير متواجد حالياً

جورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really niceجورج شاكر شوقي is just really nice

:w6w 2005041113562663:THE_PR~1 8::w6 w2005041113562663:w6w2005 041113562663