العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 26-06-2011, 03:44 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Emgrand EC7 اخت الانجلون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer مشاهدة المشاركة

سؤال ارجو الاجابة بصدق هل الانجلون افضل من البى واى دى؟
بص يا سيدي بامانه شديده انا اكتشفت ان العفشه متطابقه في العربيتين بنسبه 90% اما الماتور والاوبشن و الشكل والثبات والفخامه والتوكيل طبعا فالانجلون تكسب بمراحل انا اتفرجت عالاتنين قبل ما اشتري ولاقيت الانجلون تكسب وبناء عليه توكلت علي الله وحجزت الانجلون وكفايه انها انجليزيه الاصل والتصميم وللتأكد بص للتوقيع بتاعي وتحت امرك فاي استفسار
قديم 26-06-2011, 04:04 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

العربية ملهاش دعوة بانجلترا - و مش كل شوية يا عم هيونداي!!!
الانجلون احسن لانها معمولة بمواصفات اوروبية لتصديرها للاسواق الاوروبية
تقفيل بلدها فمش حتلاقي عيوب التجميع للبي واي دي
و مع ارتفاع سعر البي واي دي حاليا باقى فرق السعر قليل جدا
تستاهل الفرق - ايوة - خللي بالك قطع غيارها غاليا و " احيانا " تكون غير متوفرة
قديم 26-06-2011, 05:04 PM

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

العربية ملهاش دعوة بانجلترا - و مش كل شوية يا عم هيونداي!!!
الانجلون احسن لانها معمولة بمواصفات اوروبية لتصديرها للاسواق الاوروبية
تقفيل بلدها فمش حتلاقي عيوب التجميع للبي واي دي
و مع ارتفاع سعر البي واي دي حاليا باقى فرق السعر قليل جدا
تستاهل الفرق - ايوة - خللي بالك قطع غيارها غاليا و " احيانا " تكون غير متوفرة
و مش كل شوية يا عم هيونداي!!! انت حتتخانق معايا ولا ايه يا ممفور وكمان ياعم ؟
ههههههههه حبيبي والله يا ممفور بس بجد انا محتار طب ممكن نفسرلي الصوره اللي فتوقيعي مع العلم بانها برنت اسكرين من الموقع مباشره
قديم 26-06-2011, 05:41 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الشركة اللي استحوذت عليها اسمها انجلاند - مش البلد
و كلمة manufacturer معناها المصنع بالشده على النون يعني اسم الشركة بريتيش كارز ده اسم الشركة مش بلد الصنع
تحياتي
اقولك يا عم و عم و يا عمنا كلنا كمان
ما انا باستغل الظروف انك مش مشرف بقى و بعيش هههههههههههه
بهزر يا باشا
و يا عم احتراما و محبه مش خناقا و شده

: 12C186~161:
قديم 26-06-2011, 05:58 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

الشركة اللي استحوذت عليها اسمها انجلاند - مش البلد
و كلمة manufacturer معناها المصنع بالشده على النون يعني اسم الشركة بريتيش كارز ده اسم الشركة مش بلد الصنع
تحياتي
اقولك يا عم و عم و يا عمنا كلنا كمان
ما انا باستغل الظروف انك مش مشرف بقى و بعيش هههههههههههه
بهزر يا باشا
و يا عم احتراما و محبه مش خناقا و شده

: 12C186~161:
حبيبي والله يا ممفور انا عارف اللي عندك وربنا يعلم معزتك في قلبي