العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 21-11-2009, 05:10 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة انا ادبست في عربية من بتوع المعوقين ديه

طب اسال اى حد فى المنطقة الحرة او المرور المشكلة ان خبرة الناس فى الجزئية دى قليلة خالص
قديم 28-11-2009, 02:43 PM
heltaher heltaher غير متواجد حالياً

heltaher is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledcare مشاهدة المشاركة

ده المفروض ان القانون ده بالذات ميتطبقش باثر رجعي لكن انت عارف احنا عايشين في مصر فهيطبق غصب عننا وانا غلطت فعلا بس انا سمعت ان العربيات هناك حالتها كويسة جدااا وكمان هجبها بسعر رخيص ومواصفات اوروبي وفعلا العربية اللي انا جبتها عربية لانسر كريستالة كانها زيروووووووووووووووووو واحسن مليون مرة من العربيات اللي هنا انا والله ما هاين عليا ابعها بس اعمل ايه
أنا بدور على لانسر كريستاله وده رقم تليفونى 0146309424
قديم 28-11-2009, 02:44 PM
heltaher heltaher غير متواجد حالياً

heltaher is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledcare مشاهدة المشاركة

انا دلوقتي عاوز اشتري عربية المهم اني عندي عربية مدبس فيها وبعد ما جبتها ورخصتها صدر قانون اللي انتو عارفينو ده بالحزر وعاوز اتصرف فيها عشان ميزانيتي تزيد انا ميزانيتي دلوقتي في حدود 65 الف بس عاوز اتصرف في العربية بتاعت المعوقين ديه عشان ميزانيتي تعدي ال100 الف واشتري عربية محترمة , متعرفوش اي سكة كوسة او اي حاجة , مع العلم انا شاري العربية من سنة يعني قبل ما يتتبق القانون لكن سالت قالو القانون كمان بيطبق عليها فياريت تشوفولي صرفة او اي سكة كدة
أنا بدور على لانسر كريستاله وده رقم تليفونى 0146309424
قديم 28-11-2009, 03:58 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

يعنى لازم فهلوة من الاول؟
قديم 28-11-2009, 04:20 PM
osama_ruan osama_ruan غير متواجد حالياً

osama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of light

بجد ربنا معاك في مصر محدش يضمن حاجة ابدااا