العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 17-03-2013, 10:48 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قدر الله وما شاء فعل (بلية الدبرياج)

وعلى فكرة
فتيس الانوس بينزل بـ 100 جنية باقصى تقدير

والدسك فى احسن حالاتة استيراد بـ 100 جنية

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 17-03-2013, 11:12 AM
shur3000 shur3000 غير متواجد حالياً

shur3000 has a spectacular aura aboutshur3000 has a spectacular aura about

مبدأيا انا شاكر اهتمام حضرتك ثانيا احنا عندنا شغل الميكانيكى متلخص بس فى الموتور
والعفشجى دة غير لناس كتير قبل كدة طقم الدبرياج بدل المرة مية.
المهم انا مشكلتى فى اية. هل ممكن يبقى الزيت بس.
ثانيا اية تفسيرك حضرتك بأن العربية ظبطت بعد تغير القط فى الاول وبعدين الصوت فى الاول كان صوت عالى جدا ولا يحتمل الصوت حاليا صوت حشرجة او صوت كأن مسمار فى حلة حديد
وانا شاكر اهتمامك جدا
قديم 17-03-2013, 11:40 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: قدر الله وما شاء فعل (بلية الدبرياج)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shur3000 مشاهدة المشاركة

مبدأيا انا شاكر اهتمام حضرتك ثانيا احنا عندنا شغل الميكانيكى متلخص بس فى الموتور
ثانيا اية تفسيرك حضرتك بأن العربية ظبطت بعد تغير القط فى الاول وبعدين الصوت فى الاول كان صوت عالى جدا ولا يحتمل الصوت حاليا صوت حشرجة او صوت كأن مسمار فى حلة حديد
وانا شاكر اهتمامك جدا
صباح الفل يا مستر استرا
مشكلة الأستاز شور3000 انه مش بيثق فى اى صنايعيى
فاكر لما حصل معايا نفس الموقف ونزلت الفتيس وغيرت البلية ولقيت نفس الصوت
بعدها لما روحت حطيت زيت للفتيس الصوت راح ، وساعات بيرجع لما الزيت بيخف او ينقص

انا شاكك ان الفتيس عنده ميكونش فيه زيت أصلا او الزيت بتاعه منتهى عشان كده بيعمل الصوت
ده غير ان لو واحد مش فاهم فى تسقيط الفتايس ممكن يكون ركبه غلط او مش متسنتر الدريك فى الفلام او الإسطوانة مش راكبة عدل

عموما كل ده بإذن الله ممكن يروح مع المشى لكن أهم حاجة يغير زيت الفتيس بالكامل بزيت موبيل 140

مشكلتنا الأزلية مع الصنايعية هنعمل اه
قديم 17-03-2013, 11:41 AM
الصورة الرمزية mr_astra

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shur3000 مشاهدة المشاركة

وانا شاكر اهتمامك جدا
اعتقد لو غيرت زيت الفتيس بالكامل الصوت هايقل كتير فى الاول وبعد فترة ممكن يختفى خالص بامر الله

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 17-03-2013, 11:43 AM
الصورة الرمزية mr_astra

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا مستر استرا
مشكلة الأستاز شور3000 انه مش بيثق فى اى صنايعيى
فاكر لما حصل معايا نفس الموقف ونزلت الفتيس وغيرت البلية ولقيت نفس الصوت
بعدها لما روحت حطيت زيت للفتيس الصوت راح ، وساعات بيرجع لما الزيت بيخف او ينقص

انا شاكك ان الفتيس عنده ميكونش فيه زيت أصلا او الزيت بتاعه منتهى عشان كده بيعمل الصوت
ده غير ان لو واحد مش فاهم فى تسقيط الفتايس ممكن يكون ركبه غلط او مش متسنتر الدريك فى الفلام او الإسطوانة مش راكبة عدل

عموما كل ده بإذن الله ممكن يروح مع المشى لكن أهم حاجة يغير زيت الفتيس بالكامل بزيت موبيل 140

مشكلتنا الأزلية مع الصنايعية هنعمل اه

صباح الفل يا مستر هشام يومك سعيد بامر الله

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا