العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 13-07-2011, 04:54 PM
سيد عبيد سيد عبيد غير متواجد حالياً

سيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really nice
افتراضي سياره الشعب بكاااااااام ؟؟

بكااااااااااااااااااااام ؟؟

قديم 05-11-2011, 08:59 PM

سيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really niceسيد عبيد is just really nice
افتراضي رد: سياره الشعب بكاااااااام ؟؟

اجدد طلبي
بكاااااااااام

قديم 05-11-2011, 09:18 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

موديل سنة كام وحالة الموتور عاملة ايه كل سيارة عبارة عن حالة وحالتها بتحدد سعرها العربية في الصورة شكلها حلو لكن دواخلها عاملة ايه علب الشاسيه نضيفة واللا ملعوب فيها عموما ال 128 بتبدي من 12000 لحد 20000 لو موديل حديث وحالة نضيفة جدا
قديم 05-11-2011, 11:02 PM
الصورة الرمزية هريدى
هريدى هريدى غير متواجد حالياً

هريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to behold

واضح فى الصوره جردل ميه يعنى العربيه لسه مستحميه كما ذكر الاخ موديل سنة كام وحالة الموتور عاملة ايه كل سيارة عبارة عن حالة وحالتها بتحدد سعرها
قديم 06-11-2011, 09:36 PM

هههههههههههههههه على فكره انا جايب الصوره من جوجل
بس كنت اتوقع ان سعرها اقل من كده يعني ال 132 احسن منها 100 مره (حسب علمي) وبنفس السعر تقريبا
مكدبش عليكو انا كنت بفكر اجيب موتوسيكل صيني بس نوع كويس ب 5 الاف او 6 الاف بس قلت بردو الموتوسيكل خطر ولو الواحد خبط بيه لاقدر الله فيها مووت وكمان مش هينفع اركب حد معايا الا راجل واحد يعني مش عملي لو عاوز اخد الاسره معايا فى حته
فاقلت بردوا اشتري عربيه بسعر قريب من كده طبعا السيات ارخص من الموتوسيكل يعني حوالي 3500 او 4000 بالكتير اوي بس طبعا هتطلع عيني ومش هتكمل معايا 20 كيلو والف الف مبروك وهرجع اقول وبدل ما اجيبها تريحني هتبهدلني وغير الناس اللي بتقلس طبعا
فكرت اجيب فيات 1100

قالولي انك هتحس انك سايق دبابه وقطع غيارها نادره الخ الخ
اتعقدت منها
واما سألت على 124 و 128 و 125 و 1300 و131 و 132 كلهم فوق ال 10 الاف يعني ضعف اللي انا عامل حسابه للموتوسيكل الصيني
وكمان انا لسه طالب يعني مش شغال يعني تجميع الفلوس صعب بالنسبه لي
شكلي فى الاخر هجيب توكتوك

التعديل الأخير تم بواسطة سيد عبيد ; 06-11-2011 الساعة 09:45 PM