العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 19-04-2011, 11:03 AM
الصورة الرمزية fares tany
fares tany fares tany غير متواجد حالياً
من انا؟: "واذا فعلوا فاحشة أو ظلموا انفسهم ذكروا الله"
التخصص العملى: قانونى
هواياتي: قراءة ,كتابة, تاريخ, سيرة, سياسة,رحلات, تخييم

fares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقاطعه شراء اى سياره جديده من اى وكيل او معرض

انا مع حضرت فى كل حاجة الا اعدام السيارات القديمة لان البعض مننا بتربطه علاقة حب بسيارته القديمة و مش ممكن يستغنى عنها و بعض القديم بيتحول لتحف ماشة على الارض فمش لازم نعدمها..و اؤيد حملة المقاطعة و ياريت تجيبلنا مواقع الشركات دى بالاضافة لصيغة موحدة للشكوى كلنا نعملها كوبى و بيست بالانجليزية تحياتى
قديم 19-04-2011, 12:16 PM
mmsobhi mmsobhi غير متواجد حالياً

mmsobhi is on a distinguished road

يا ريت الحمله دى تنجح لان الاسعار مبالغ فبها جدا خصوصا ان مستوى دخل المواطن المصرى لا يذكر علشان الحراميه اللى كانوا بيحكمونا وبعدين 39000 ثمن السيراتو فى السعوديه ده مبلغ تافه فى السعوديه يعنى مرتب مواطن سعودى صغير 3شهور يعنى عايز اقول ان متضربش الريال السعودى فى جنيه وستون قرش يبقى ده ثمن العربيه
قديم 19-04-2011, 12:23 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرتك كل مواضيعك مركزة ع الموضوع دة احييك علي مثابرتك واصرارك

بس انا اللي يمنعني من اني اشتري عربية جديدة عدم امتلاكي لتمنها

ولو معايا ما يكفي كنت جبتها بغض النظر عن اي شيء

بس بعد قرائتي لمواضيعك هفكر مرتين (لو اتوفرت الفلوس)

تحياتي

رمضان كريم
قديم 19-04-2011, 02:28 PM
sawy22 sawy22 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: TE Data

sawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند النجار مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرتك كل مواضيعك مركزة ع الموضوع دة احييك علي مثابرتك واصرارك

بس انا اللي يمنعني من اني اشتري عربية جديدة عدم امتلاكي لتمنها

ولو معايا ما يكفي كنت جبتها بغض النظر عن اي شيء

بس بعد قرائتي لمواضيعك هفكر مرتين (لو اتوفرت الفلوس)

تحياتي
لا يا استاذ مهند
الوقت دلوقتي مختلف يعني انا معايا مبلغ وعايز اشترسي عربيه وبسال واللي ياكدلك كلامي اني لسه عامل موضوع باخد راي الناس اجيب ايه بالمبلغ اللي معايا قبل الحمله دي
لاكن الصح صح لابد من المقاطعه من اجل المصلحه العامه ولازم نعرف الناس ان الكلمه للاغلبيه وسياسه اللي معاهوش ميلزموش لازم تتغير لان الشعب تعب من كلمه مفيش
قديم 19-04-2011, 04:31 PM
JustLikeThat JustLikeThat غير متواجد حالياً

JustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these parts

المفروض بصراحة
الناس دي ينطبق عليها التعاون على الإثم والعدوان وأكل أموال الناس بالباطل