العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 12-01-2013, 05:38 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: اية اخر اسعار قناة السويس ومصر للتامين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mishoalex مشاهدة المشاركة

ياستاذ عمرو يعني انت علقت علي 20% وماعلقتش علي 3% اجمالي
الاستاذ الي كاتب السعر ده بيتكلم علي شركه اروب الي احنا مانعرفش عنها اي شئ و هومش بيعمل اي بوسطات خاصه بيه و لا بيقول اي شئ عن الشركه وعروضها ايه و من الاخر بيحب يبرشط علي ائي موضوع فاياريت ماتشغلش بالك ولوسمحت وضح للعميل سعر شركه قناه السويس لانه محدد شركتين بعينها
السلام عليكم با استاذ ايمن لا انا بعلق على الى بيتكلم عليه بس السعر طبعا فى الجنينه بس عاوز اعرف ايه موضع ال20 % دول بتوع ايه
غير ان الراجل بيسال على مصر للتامين او قناه السويس يعنى المفروض مايردش لاننا زى ما حضرتك عارف ممكن نسوق للشركات كلها و منها اروب للتامين و بسعر كمان عموما ربنا يهدى و سعيد بمعرفتك يا استاذ ايمن و نتقابل على خير باذن الله

عمرو احمد
01003388954