العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 27-10-2012, 04:07 PM
الصورة الرمزية كفليت الاسفلت
كفليت الاسفلت كفليت الاسفلت غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق الأسكندريه
هواياتي: قيادة السيارات

كفليت الاسفلت has a spectacular aura aboutكفليت الاسفلت has a spectacular aura about
عاجل ممكن لو تكرمتوا حد يفهمني معني الوثيقه المرفقه فالصوره

ممكن لو تكرمتوا حد يفهمني معني الوثيقه كلها ورابطها بالمشاركه الثانيه وأهم شيء أرجوا التركيز عليه هو 20% المكتوب بجوارها نسبة ت إختياري وسيارتي شيفروليه لانوس2013 تقسيط مع العلم أنهم في المعرض قالولي نسبة تحملك 4 في الألف وأنا بتأسف لمسح البيانات من الوثيقه ولكم جزيل الشكر

قديم 27-10-2012, 04:09 PM
الصورة الرمزية كفليت الاسفلت
كفليت الاسفلت كفليت الاسفلت غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق الأسكندريه
هواياتي: قيادة السيارات

كفليت الاسفلت has a spectacular aura aboutكفليت الاسفلت has a spectacular aura about
عاجل رد: ممكن لو تكرمتوا حد يفهمني معني الوثيقه المرفقه فالصوره

http://imageshack.us/photo/my-images/4/45245384.jpg/

قديم 27-10-2012, 06:53 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: ممكن لو تكرمتوا حد يفهمني معني الوثيقه المرفقه فالصوره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفليت الاسفلت مشاهدة المشاركة

ممكن لو تكرمتوا حد يفهمني معني الوثيقه كلها ورابطها بالمشاركه الثانيه وأهم شيء أرجوا التركيز عليه هو 20% المكتوب بجوارها نسبة ت إختياري وسيارتي شيفروليه لانوس2013 تقسيط مع العلم أنهم في المعرض قالولي نسبة تحملك 4 في الألف وأنا بتأسف لمسح البيانات من الوثيقه ولكم جزيل الشكر
السلام عليكم ماتخافش يا استاذ دة مش من التعويض ده بيبقى فى سعر اساسى و بيتم الخصم منه عمليه حسابيه يعنى ليس لها دخل بالتعويض انت عاملها بتحمل 4 فىالالف ال20% دول اتخصمو من القسط الاساسى لانك عاوزها بتحمل اختيارى 4 فىالالف

يعنى الموضوع دى عمليه حسابيه فىالرسوم و ليست فىالشروط وهاتلاقى الموضوع ده فىالشركات كلها محدد بالنسبه او نقدى

عمرو احمد
01003388954