العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 24-10-2011, 02:44 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اجنط ومش عارف عاوز رأيكم

يبقى انا كده هخلينى فى اللى عندى ورايكم صح اغير اما اجيب 40000 الاصلى مايتعوضش اشكركم
قديم 24-10-2011, 02:46 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

الجنوط بتدى شكل جامد جدا للعربية وكمان ثبات وخصوصا مع الالنترا وخليك فى 16 ولكن حاول تبعد عن الصينى لانك بتسافر كتير وربنا يسترها علينا جميعا
قديم 24-10-2011, 03:56 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

F LASHCarFL ASHCar
انتظر حتى ال40000كم
غير الكاوتش بنوع محترم مع نفس الجنوط الحديد
وفقك الله لكل الخير

قديم 24-10-2011, 05:31 PM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

شوف ياحبى انا معايا اكسنت 2010 جبت جنوط 15 تيلاندى وكوتش بريدجستون من التوكيل كان الجنط عامل 1800 + الكوتش عامل 1800 المهم العربية عند 120 الدركسيون بيترعش وحاجة زفت ولا كئنى راكب عربية زيزتافة روحت ارصص بعد كدا طلعت اجرب نفس المشكلة الدركسيون بيترعش بس قلت شوية روحت بعد كدا على بتاع الجنوط قالى يبقى كدا انتة عاوز رنجات عشان الرعشة تروح ركبلى رنجات بلاستك كدا لونها ابيض ولا عملت اى حاجة برضة العربية بتترعش روحت واخد بعضى ورايح على الحرفيين عند واحد بتاع استعدال جنوط وبيخرط رنجات مشهور هوة هناك عملى 4 رنجات ب 100 جنية والعربية بعد كدا بطلت ترعش بس فى برضة نسبة بسيطة موجودة يبقى لو حضرتك عاوز تركب جنط يكون اصلى oz or momo or BBS عشان تتجنب القرف الى انا شفتة مع عربيتى او الحل التانى ان حضرتك تروح تجيب طقم كوتش بريدجستون او ميشلان على الجنط الى عندك وشكرا على كدا وانا لا انصحك انك تكمل بالكوتش الى عندك لانئة مش كوتش كورى خلى اى حد يفكلك اى فردة واقرى من جوة حتلاقيها صينى ربنا يكرمة غبور بيغير الكوتش الكورى بصينى منة لله وانتة بتسافر كتير زى حلاتى يبقى مستحيل تسافر على كوتش صينى كل يوم حرام عليك نفسك دى نصيحة لوجة الله
قديم 25-10-2011, 03:41 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sycho مشاهدة المشاركة

شوف ياحبى انا معايا اكسنت 2010 جبت جنوط 15 تيلاندى وكوتش بريدجستون من التوكيل كان الجنط عامل 1800 + الكوتش عامل 1800 المهم العربية عند 120 الدركسيون بيترعش وحاجة زفت ولا كئنى راكب عربية زيزتافة روحت ارصص بعد كدا طلعت اجرب نفس المشكلة الدركسيون بيترعش بس قلت شوية روحت بعد كدا على بتاع الجنوط قالى يبقى كدا انتة عاوز رنجات عشان الرعشة تروح ركبلى رنجات بلاستك كدا لونها ابيض ولا عملت اى حاجة برضة العربية بتترعش روحت واخد بعضى ورايح على الحرفيين عند واحد بتاع استعدال جنوط وبيخرط رنجات مشهور هوة هناك عملى 4 رنجات ب 100 جنية والعربية بعد كدا بطلت ترعش بس فى برضة نسبة بسيطة موجودة يبقى لو حضرتك عاوز تركب جنط يكون اصلى oz or momo or BBS عشان تتجنب القرف الى انا شفتة مع عربيتى او الحل التانى ان حضرتك تروح تجيب طقم كوتش بريدجستون او ميشلان على الجنط الى عندك وشكرا على كدا وانا لا انصحك انك تكمل بالكوتش الى عندك لانئة مش كوتش كورى خلى اى حد يفكلك اى فردة واقرى من جوة حتلاقيها صينى ربنا يكرمة غبور بيغير الكوتش الكورى بصينى منة لله وانتة بتسافر كتير زى حلاتى يبقى مستحيل تسافر على كوتش صينى كل يوم حرام عليك نفسك دى نصيحة لوجة الله
استفدت من تجربتك ومش عارف اقولك ايه اشكرك