العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-09-2009, 02:31 PM
الصورة الرمزية الإمبراطور عمر
الإمبراطور عمر الإمبراطور عمر غير متواجد حالياً

الإمبراطور عمر has a spectacular aura aboutالإمبراطور عمر has a spectacular aura about
أرجو المساعدة ضروري

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أرجو المساعدة ضروري والله أنا قررت أجيب سكودا فانتازيا 2010 بس والله فى المعارض ناس بيقولوا العربية دي خليجي وناس بيقولوا دى تقفيل ألمانى والعربيتين زى بعض بالضبط فأنا مش عارف الفرق إيه وأيهما أحسن بصراحة فأرجو الرد بسرعة لو سمحتمptmnlo123per1140
قديم 24-09-2009, 10:38 PM
الصورة الرمزية الإمبراطور عمر
الإمبراطور عمر الإمبراطور عمر غير متواجد حالياً

الإمبراطور عمر has a spectacular aura aboutالإمبراطور عمر has a spectacular aura about
افتراضي رد: أرجو المساعدة ضروري

يجماعة لو سمحتم ممكن إلى عنده معلومة مايبخلش بها لأنى بجد محتار إزاى أفرق بينهم ويريت بسرعة لأن زي محضرتكم عارفين فى عروض اليومين دول عشان العيد كل سنة وحضراتكم بألف صحة وخير فيريت بسرعة
قديم 24-01-2010, 12:23 PM
الصورة الرمزية djdragon
djdragon djdragon غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سامى
التخصص العملى: صحفى
هواياتي: العربيات

djdragon is a glorious beacon of lightdjdragon is a glorious beacon of lightdjdragon is a glorious beacon of lightdjdragon is a glorious beacon of lightdjdragon is a glorious beacon of light
افتراضي رد: أرجو المساعدة ضروري

والله ياباشا الناس دى بتحور اساسا الاوكتافيا بقالها فترة تشيكى مش المانى عشان معظم خطوط الانتاج الى فى اللمانيا مش شغالة والى شغال دلوقتى التشيك يعنى 90 % من العربيات دى دلوقتى تشيكى مش اللمانى وهاقوك على حاجة دى سر فية ناس عندها خليجى وناس عندها تشيكى بس العربيتين متكوب ومحفور عليهم انهم اللمانى طبعا دا عشان الناس ما تفقدش الثقة فى الشركة الكبيرة بس العربية الخليجى تعرفها من المرايات بتلاقى المرايات بتاعتها فيها نور اشارات يعنى دا الخليجى لكن التشيكى او اللمانى المرايات عادية ودا الفرق البيسط يعنى لكن لو هاتتكلم فى جودة تقفيل اكيد اكيد التشيكى طبعا لانو مش بيفرق عن الالمانى كتير بل العكس المصانع الى فى اتشيك مفتوحة على درجة تكنولوجيا عالية جدا ما هى فولكس مش بتعلب بقا شيركة محترمة ويارب اكون افدتك ويا باشا لو عايز المانى كامل انا عندى فانتزيا اسبيشيال هاى لين المانى لو عايز كلمنى وانا تحت امرك ويارب اكون افدتك وتقبل مرورى شكرا

I Dont Drive Fast But I Fly Slow

Mohamed Samy
0121892655

DJ_Dragon_Members@yahoo.c om

Its All about Cars

I miss you much
Watching everyday that goes by
I miss you much
Till i get you back Im gonna cry
I miss you much
You are the apple in my eye
Girl I miss you much