العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 03-09-2012, 01:03 AM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
عاجل ممكن معرض اشتري لوجان بالقسط

انا ان شاء اللة معايا 35 الف وعايز اعرف معرض يكون كويس يقسط بدون تحويل مرتب لبنك لاني توكلت علي اللة ونويت اشتري لوجان وياتري التسليم بعد كام استلمها من المعرض لاني محتاجها جدا حاليا ولسيادتكم جزيل الشكر
قديم 03-09-2012, 01:12 AM
michelgamal michelgamal غير متواجد حالياً

michelgamal is on a distinguished road
افتراضي رد: ممكن معرض اشتري لوجان بالقسط

ازيك يا باشا...
معرض السبع معرض محترم اوى
انا هاستلم منه رينو سانديرو اوتوماتك يوم التلات اللى بعد اللى جاى على الترخيص بس
هى هاتيجى بالكتير الخميس , بس اجرائات التأمين بتاخد فى حدود اربع ايام
الفكره بقى انهم بيتعاملوا مع بنك القاهره (بنك محترم جداااااااا والاجرائات بتاخد بالكتير اوووووووووووووى يومين!!!!)
والناس اللى فيه متعاونه جدا
انا اتعاملت مع معرص السبع اللى فى شارع الحرية بمصر الجديده مع واحد اسمه استاذ عبد الرحمن
وبنك القاهره الفرع اللى جنب فندق سونيسته
اما بالنسبة للأستلام بتاع اللوجان ... فعليك وعلى المعرض بقى...
قديم 03-09-2012, 01:47 AM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

ستوب كار مدينة نصر

Mohamed Hussein - journalist
قديم 03-09-2012, 02:11 AM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

للأسف مفيش معرض فيه إمكانية التقسيط ,, وكل المعارض يتم التقسيط فيها عن طريق البنك ..

بس مش كل البنوك بتشترط تحويل المرتب لها ..

أنا كان معايا نفس المبلغ لما اشتريت اللوجان ,, ودخلت في نظام تقسيط إسلامي مع البنك الوطني للتنمية ( أبو ظبي الإسلامي )
قديم 04-09-2012, 02:30 PM
amor777 amor777 غير متواجد حالياً

amor777 will become famous soon enoughamor777 will become famous soon enough

اناسالت من يومين في سمير ريان وقالي كاش 72500 لو قسط وهتدفع نص المبلغ الي هوه 36250 هتدفع قسط شهري 940 علي 5 سنين قلت له لييييه هو سعر الفايدة كام قالي 9.9 % معرفش ده معقول ولا كتير ؟؟؟ بس انا شايف ان ده سرقه