العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-04-2010, 07:38 PM
nafadnnnnnnnnnn nafadnnnnnnnnnn غير متواجد حالياً

nafadnnnnnnnnnn is on a distinguished road
افتراضي رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

طيب اية الصح يا ريت توضيح
قديم 06-04-2010, 01:58 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

الكلام دة كله غلط فى غلط
عليه العوض ومنه العوض

غلط × غلط !!!! ؟؟؟؟؟

يا ريت انت بقه تقول علي الصح × صح و يا ريت يكون ردك بالتفصيل علي كل كلمة مكتوبة غلط × غلط و الا انت من النوعية اللي بتحب تنقض و تسفه من اراء الناس و خلاص

أنا و الحمد لله أعرف عن اللوجان من قبل ما حد شفها اصلا لانني ببساطة مالك للروماني من الزيرو و كانت الدفعة الاولي كمان ptmnlo123per1135و كنت شاريها في مايو 2008 و ما كنش فيه الوان ساعتها غير الفضي و النبيتي و البترولي و عندنا في الشغل أكثر من واحدة مغربي . يعني من الاخر كده ،،،، أنا مشتاق لسماع ردك بقه يا جميل علشان شكل سعادتك كده دخلت حارة غلط ptmnlo123per139و الغلط علي الزلط ptmnlo123per195 و علي رأي د / بولبولان " تلاعبني رست ptmnlo123per111" ههههههههههههههههههههه

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون

التعديل الأخير تم بواسطة hossamhussein0 ; 06-04-2010 الساعة 02:17 PM
قديم 06-04-2010, 02:03 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nafadnnnnnnnnnn مشاهدة المشاركة

شكراااااااا جدا يا استاذ حسام بس ليا سؤال بسيط لو ملقتش الرومانى ادور عليها واشتريها ولا مش هتفرق كتير لو جبت المغربى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الروماني بتيجي بالطلب (استيراد خاص ) و بالحجز و سعرها 74900 ج لجميع الكماليات و 69900 ج للنصف كماليات " بتفرق الاير باج و 2 زجاج خلفي كهرباء و شبورة امامي و خلفي و استوب اضافي خلفي "في الزجاج"

و اعتقد أن الفرق في السعر لصالح المغربي مغري أكثر .

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون
قديم 06-04-2010, 07:44 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 مشاهدة المشاركة

غلط × غلط !!!! ؟؟؟؟؟

يا ريت انت بقه تقول علي الصح × صح و يا ريت يكون ردك بالتفصيل علي كل كلمة مكتوبة غلط × غلط و الا انت من النوعية اللي بتحب تنقض و تسفه من اراء الناس و خلاص
ايوة يا باشا الظاهر كدة ان انا من النوعية دى

أنا و الحمد لله أعرف عن اللوجان من قبل ما حد شفها اصلا لانني ببساطة مالك للروماني من الزيرو و كانت الدفعة الاولي كمان ptmnlo123per1135و كنت شاريها في مايو 2008 و ما كنش فيه الوان ساعتها غير الفضي و النبيتي و البترولي
الف الف مبروك

و عندنا في الشغل أكثر من واحدة مغربي . يعني من الاخر كده ،،،، أنا مشتاق لسماع ردك بقه يا جميل علشان شكل سعادتك كده دخلت حارة غلط ptmnlo123per139
فعلا يا باشا الظاهر كدة

و الغلط علي الزلط ptmnlo123per195 و علي رأي د / بولبولان " تلاعبني رست ptmnlo123per111" ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه على فكرة مشاركة جامدة جدا وضحكتنى والله
لكن عموما حقك عليا لو كانت مشاركتى زعلتك وانت يا سيدى معاك لوجان وفوق دماغى
لكن اتمنى ان احنا نكون زى الاخوات ومايكنش فى حد شايل من حد علشان العملية اصلا مش مستاهلة
لكن بردو انت غلطان غلط فادح لكن انا مصر اننى مش حعدل على كلامك راجع مشاركتك تانى واقرا سؤال صاحب الموضوع كويس وانت حتفهمنى
ومتزعلش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 مشاهدة المشاركة

الروماني بتيجي بالطلب (استيراد خاص ) و بالحجز و سعرها 74900 ج لجميع الكماليات و 69900 ج للنصف كماليات " بتفرق الاير باج و 2 زجاج خلفي كهرباء و شبورة امامي و خلفي و استوب اضافي خلفي "في الزجاج"

و اعتقد أن الفرق في السعر لصالح المغربي مغري أكثر .
انت جيبت دى منين ... ايه مصدرها ؟ عموما دى كمان ......
قديم 07-04-2010, 05:15 AM
nafadnnnnnnnnnn nafadnnnnnnnnnn غير متواجد حالياً

nafadnnnnnnnnnn is on a distinguished road

ياجماعة بردة انا مش فاهم اكييييييييد فية رومانى ولا كلة مغربى وخلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟