العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 30-10-2012, 03:55 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رايح احجز لوجان مانيوال من التوكيل الاسبوع الجي وعندي شويه استفسارات ضرووووووووري

ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

تقبل تحياتى
قديم 31-10-2012, 08:24 AM
الصورة الرمزية م.محمد
م.محمد م.محمد غير متواجد حالياً

م.محمد is a splendid one to beholdم.محمد is a splendid one to beholdم.محمد is a splendid one to beholdم.محمد is a splendid one to beholdم.محمد is a splendid one to beholdم.محمد is a splendid one to behold
افتراضي رد: رايح احجز لوجان مانيوال من التوكيل الاسبوع الجي وعندي شويه استفسارات ضرووووووووري

التوكيل كويس بس عندهم الاستلام بعد 3 شهور ولو مستعجل ممكن تجيبها من اى معرض معروف طبعا حيكون السعر اغلى من التوكيل ...
والف مبروك مقدماً

قديم 31-10-2012, 02:31 PM
amor777 amor777 غير متواجد حالياً

amor777 will become famous soon enoughamor777 will become famous soon enough

انا مش مستعجل بالعكس انا عايز استلامها بعد 3 شهور عشان اكون جهزت باقي المبلغ فانا كده كده هحجزها من التوكيل بس كنت عايز اعرف فيه فرق بين فروع التوكيلات فرع المهندسين وفرع الدقي مثلا في المعاملة ولا كله كويس ولو فيه حاجه المفروض اعرفها وانا هناك بس لكن انا مش بفكر اجيب من معرض او موزع معتمد الصراحه
قديم 31-10-2012, 02:35 PM
الصورة الرمزية asmaaa
asmaaa asmaaa غير متواجد حالياً

asmaaa will become famous soon enough

كل توكيلات رينو محترمة.... توكل على الله والف مبروك

قديم 31-10-2012, 03:27 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

مبرووك مقدما يباشا

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي