العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 10-11-2012, 03:49 AM
ahmed.allaithy ahmed.allaithy غير متواجد حالياً

ahmed.allaithy is on a distinguished road
طلب اريد مساعده في تحديد ثمن سيارتي البيجو 405 GLX 2003

انا معايا بيجو 405 GLX موديل 2003 كنت شاريها زيرو وانا المستخدم الوحيد ليها .. فرنساوي اباظه (مش الايراني والحاجات التانيه دي) محافظ عليها كويس وصالونها من جوه فابريكا وسليم تماما والموتور والتكييف بحاله ممتازه وكنت بعمللها كل الصيانات و بالنسبه للاعطال كنت ما بحبش اصلح وكنت بغير علطول بقطع الغيار الفرنساوي الاصلي عشان اديها عمر جديد (الفواتير والعلب لسه موجوده) ومركبلها 4 فرد كاوتش جديد 15/195
كل اللي محتاجاه رشة نضافه للبويه بس.
العربيه ماشيه معايا لحد الان حوالي 200000 كم وماشاء الله عليها سحبها ممتاز وعزم الموتور زي الفل ... انا بفكر اجدد واجيب حاجه تانيه وعايز ابيع العربيه بتاعتي

ياترى سعرها دلوقتي في السوق كام وممكن يكون احسن سعر ليها كام او يتراوح من كام لكام؟؟
وشكرا على المساعده
قديم 16-12-2012, 03:51 PM
الصورة الرمزية hisham750
hisham750 hisham750 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: ICT
هواياتي: السيارات و السفر وكرة القدم

hisham750 has a spectacular aura abouthisham750 has a spectacular aura about
افتراضي رد: اريد مساعده في تحديد ثمن سيارتي البيجو 405 GLX 2003

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.allaithy مشاهدة المشاركة

انا معايا بيجو 405 GLX موديل 2003 كنت شاريها زيرو وانا المستخدم الوحيد ليها .. فرنساوي اباظه (مش الايراني والحاجات التانيه دي) محافظ عليها كويس وصالونها من جوه فابريكا وسليم تماما والموتور والتكييف بحاله ممتازه وكنت بعمللها كل الصيانات و بالنسبه للاعطال كنت ما بحبش اصلح وكنت بغير علطول بقطع الغيار الفرنساوي الاصلي عشان اديها عمر جديد (الفواتير والعلب لسه موجوده) ومركبلها 4 فرد كاوتش جديد 15/195
كل اللي محتاجاه رشة نضافه للبويه بس.
العربيه ماشيه معايا لحد الان حوالي 200000 كم وماشاء الله عليها سحبها ممتاز وعزم الموتور زي الفل ... انا بفكر اجدد واجيب حاجه تانيه وعايز ابيع العربيه بتاعتي

ياترى سعرها دلوقتي في السوق كام وممكن يكون احسن سعر ليها كام او يتراوح من كام لكام؟؟
وشكرا على المساعده
سعرها في حدود 40000
وربنا يكرمك في بيعها

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

الكلمات الدليلية
بيجو, فرنسي, سيارة مستعملة للبيع