العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 31-08-2012, 12:17 AM
ahmedgis ahmedgis غير متواجد حالياً

ahmedgis is on a distinguished road
افتراضي رد: رينو لوجان ليه بتتباع كسر زيروووووو ؟!!!!!!

ان من وجهة نظرى ان معظم الناس اللى بيبعوها كسر زيرو بيكونوا عايزيين يجيبوا الأتوماتيك بتاعها مش عشان فيها عيب او حاجة والعربية ممتازة والحمد لله
قديم 05-09-2012, 11:06 PM
alaahashem alaahashem غير متواجد حالياً
من انا؟: محام
التخصص العملى: محام وشريك فى شركه تكييف هواء يونيون اير
هواياتي: السفر واعشق ركوب السيارات والخيل

alaahashem will become famous soon enoughalaahashem will become famous soon enough

على فكره العربيه ممتازه ولكن اكيد اللى بيبيع لظروف انا مثلا معايا رينو 2011 ماشيه 5000 ك وبفكر ابيعها رغم انها من احسن السيارات اللى اشتريتها بس عايز اشترى شقه فمحتاج فلوسها
قديم 05-09-2012, 11:31 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

طيب فكر تشترى سيراتو او النترا 2012 وشوف اد ايه منها بيتباع كسر زيرو
بتختلف الظروف بالنسبه لكل واحد ممكن يكون الشكل مش عجبه او الركوبه او اتزنق فى قرشين او عنده مشروع او مصلحه بس كنسبه وتناسب بين الكسر زيرو ونسبه البيع فرق السما من الارض
اتوكل على الله انا ناوى اجيبها باذن الله وهيه مع ثلاثه احابى وواحد نسيبى وانا من الاسماعليله وهما طايرين بيها وبتوكيلها الفوق ممتاز
وبالتوفيق
قديم 27-01-2013, 05:37 AM
أسامه أسامه غير متواجد حالياً

أسامه is on a distinguished road

السلام عليكم طيب ممكن حد يفدنى هو ايه احسن نوع فى الرينو هل اللوجان ولا حاجه احسن وتنصحونى بأيه اجيب جديد ولا كسر زيرو واى نوع فيهم عالى عن الارض لان عندى المطبات ما شاء الله وواحد نصحنى باللوجان ومعلهش لو تكرمتو ايه اخبار اسعار الجديد منها ولكم جزيل الشكر مع تحياتى