العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-12-2010, 10:31 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

يا رتني كنت معاكم عملوها الوحوش كان نفسي امسك لغم بايدي واروح افجره بنفسي سيبني يا قبطان سيبني انزل الميه واروح افجر الحته اللي واقفه علي الرصيف اللي هناك ده ههههههههههه

انا حاسس ان ديه مقابلة تانية فين الحاج هشام باهي قائد السرب الجوي والكاتيبة اللي كانت جايه المقابلة ديه ده انا قولت ان اسكندرية مش هيكون فيها رجل لحد يمشي في الشارع من الناس هههههههههههههههههههه

بس والله ناس زي العسل ومين اللي واقف جنبك ده يا كريم ده انا قولت ابنك والله طلع اخوك للاسف بس احلي منك بكتير انا مش عارف انتا طالع كدا لمين اكيد تهجين صوبا هههههههههههه

كان نفسي اكون موجود في المقابلة ديه كنت هسخن ابو كريم علي ابنه بس يا خسارة مفيش نصيب ههههههههههههههههههههه علشان كدا معتز مجاش خاف من ابو كريم هههههههههه

وحبايبي طبعا اللي منورين اسكندرية كلها بداية من الاستاذ نبيل والاستاذ اشرف ووالد كريم واخو كريم وكريم واسمع اجدع سلام لافراد عائلة كريم نفر نفر مرور بالاستاذ ايمن وحبيبي مهران والمعلم الكبير محمد فيصل وبرنجي هههههههههه بدر بسيوني الجميل وختامها مسك بابن حبيبي عم بدر الحاج احمد بدر ههههههههههههههههههههههه

وطبعا حبيب قلبي حازم بك الكبير مؤسس المحلة الكبري وصاحب اول تمثال تم وضعه باكبر ميدان بمدينة المحلة
قديم 18-12-2010, 10:34 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

والله كانت عاوزاك ياكورسير وخصوصا لما حازم خضر سيح لكريم على الاخطاء الكتابية قدام والده
قديم 18-12-2010, 11:34 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

طبعاً ياكورسير الزملا قامو بالواجب مع كريم بخصوص العربى المكسر اياه والحروف الضايعه بس اتضح انه مظلوم والعيب على مدرس العربى بتاعه اللى كان اصلاً مدرس انجليزى متنكر فى صورة مدرس عربى وطبعاً النتيحه زى مانت عارف بس بجد المقابله كانت عايزاك..والاعضاء سهروا حتى الساعه 11 فى ابوالعباس بس للاسف ماكنتش معاهم لانى كان عندى واجب عزاء ...وللاسف انصرفت قبل المغرب وانا سعدت جدا بالتعرف على والد كريم وهو انسان ممتاز وزميل فى البترول واتناقشنا فى مواضيع عديده...
باقى الصور التى سأرفعها ليس فيهاصور ابوالعباس واتمنى لوحد اخد صور هناك يتكرم برفعها...وان شاء الله فيه أخبار حلوه بخصوص رحله سيوه...اسيبها للباشمهندس/ نبيل عبد الرحمن يضعها فى قسم الرحلات(سفارى وطرق)...
واسيبكم مع باقى الصور......خالص تحياتى للجميع.
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg نقاش.jpg‏ (31.5 كيلوبايت, المشاهدات 15)
نوع الملف: jpg بدر باشا.jpg‏ (29.9 كيلوبايت, المشاهدات 14)
نوع الملف: jpg 100_0785.jpg‏ (42.6 كيلوبايت, المشاهدات 10)
نوع الملف: jpg 100_0798.jpg‏ (45.4 كيلوبايت, المشاهدات 12)
نوع الملف: jpg 100_0789.jpg‏ (37.4 كيلوبايت, المشاهدات 10)

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 18-12-2010, 11:40 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

والله يااستاذ اشرف ماكنش فيه ابو العباس واستمرت السهرة فى دوار جحا فى داون تاون للساعة 11 مساء وانا مشيت 9 وكان كريم ومحمد فيصل واحمد بدر وحازم خصر وهشام باهى (مع حفظ الالقاب للجميع ) لسه قاعدين واستاذ هشام جه 6 و 35 دقيقة متاخر يعنى
قديم 18-12-2010, 12:06 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

والله من ساعة لما سبتكم وانتوا واحشنى
مانسيتكمش غير لما كنت قدام الظابط بتاع الفحص الفنى للعربية والحمد لله نجحت بالواسطة بلد شهدات صحيح

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي