العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 20-12-2010, 12:11 AM
على عبدالعزيز على عبدالعزيز غير متواجد حالياً
من انا؟: على عبد العزيز
التخصص العملى: رئيس قسم الصيانه فى شركه بترول
هواياتي: القراءه و السفر

على عبدالعزيز has a spectacular aura aboutعلى عبدالعزيز has a spectacular aura about
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

يا جماعة أنا عايز 75 جنية من رابطة مصر موتورز اسكندرية
لموا المبلغ وبلغونى بسرعة علشان أديكم رقم حساب بنكى فى سويسرا
موضوع مميز جدا يا استاذ هشام و انا عربيتى اسبيرانزا 516 ال45 لتر يكفى ل450كيلو من غير التكيف اما مع التكيف فا انا كونت حسبتها قبل ذلك ومره كان 430 كيلو و مره 419كيلو
قديم 20-12-2010, 12:12 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

والله يعز على يا أشرف قبطان وكان نفسى نقعد نتسامر ونطلع أفكار جديدة مثل المرة الماضية وأرجو قبول صادق اعتذارى عن عدم اللحاق بحضوركم السامى
والله انا اللى بعتذر عن انصرافى المبكر لظرف العزاء وانت عارف فى الشتاء بيكون بعد المغرب مش العشاء _
انشاء الله يكون فيه نصيب نتقابل المره الجايه....ومن ناحية الافكار ماتقلقش فيه معين لاينضب بس المهم نلاقى الوقت والتشجيع....

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 20-12-2010, 12:37 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على عبدالعزيز مشاهدة المشاركة

انا سعيد جدا بل التعرف على كل الناس الى حضرت المقابله مع حفظ الالقاب نبيل و اشرف و احمدبدر و بدر بسيونى و مهران و ايمن و محمد فيصل و محمد نعيم و سمحونى لو نسيت حد و انا كريم كذا مره كان يقولى تعاله معايه لكن لظروف الشغل مقدرش اجى لكن بعد اليوم الجميل ده ان شاء الله هكون موجود بستمرار لانى سعيد جدا بمعرفه كل الاعضاء و بل الاخص نبيل و اشرف معلش احنا من سن بعض و عقبال كل مقابله ان شاء الله و الرحله المنظمه تحت اشراف نبيل عبد الرحمن
و شكرا
باشمهندس/ على عبد العزيز والد كريم ومازن اولاًمرحباً بيك عضوأ جديدا فى مصر موتورز.....
ثانيأ اناسعدت جدا بالتعرف بيك انسان محترم وملتزم واستفدت من خبرتك واتمنى ان نلتقى مرات اخرى وطبعا يسعدنى ان ارى مشاركاتك دائما فى المنتدى .

مرحبا بيك مره اخرى ونراك دائماًبخير حال ونلقاك على خير....
(اشرف القبطان)

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 20-12-2010, 12:16 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله كانت عاوزاك ياكورسير وخصوصا لما حازم خضر سيح لكريم على الاخطاء الكتابية قدام والده

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

حبيبي يا بدوره والله كان نفسي اكون موجود معاكم بس ان شاء الله هتتعوض قريب اوي باذن الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

طبعاً ياكورسير الزملا قامو بالواجب مع كريم بخصوص العربى المكسر اياه والحروف الضايعه بس اتضح انه مظلوم والعيب على مدرس العربى بتاعه اللى كان اصلاً مدرس انجليزى متنكر فى صورة مدرس عربى وطبعاً النتيحه زى مانت عارف بس بجد المقابله كانت عايزاك..والاعضاء سهروا حتى الساعه 11 فى ابوالعباس بس للاسف ماكنتش معاهم لانى كان عندى واجب عزاء ...وللاسف انصرفت قبل المغرب وانا سعدت جدا بالتعرف على والد كريم وهو انسان ممتاز وزميل فى البترول واتناقشنا فى مواضيع عديده...
باقى الصور التى سأرفعها ليس فيهاصور ابوالعباس واتمنى لوحد اخد صور هناك يتكرم برفعها...وان شاء الله فيه أخبار حلوه بخصوص رحله سيوه...اسيبها للباشمهندس/ نبيل عبد الرحمن يضعها فى قسم الرحلات(سفارى وطرق)...
واسيبكم مع باقى الصور......خالص تحياتى للجميع.

والله يا استاذ اشرف انا اللي كان نفسي اجي واتشرف بمعرفة حضرتك ولكن حظي السئ للاسف خلاني معرفتش اجي بس ان شاء الله تتعوض قريب واشوف حضرتك في افضل صحه وافضل حال باذن الله وتقبل تحياتي

بأذن الله يكون لى الشرف قريبا يا محمد بك والحقيقة أشتقت لمعرفتك أيضا بعد سماع كل خير عنك من أعضاء رابطة الاسكندرية المحظوظين بلقائك الكريم خصوصا مهران بك طبعا الذى يكن لك معزة خاصة

لازم يعنى تضيف شوية الصور دول يا بدر بك وتركب صورتى جنب كريم بالفوتوشوب؟!

وكمان بتسيح وتفترى عليا!!!

لكن فى الحقيقة مقابلتك ومجالستك كانت ممتعة وشرف كبير كما سمعت عنك دوما

بس النسكافية اللى طلبتة كان "مزز" أوى زى بتاع معتز بك

ضحكوا علية يا أحمد بك وقالولى ان المقابلة بالليل فى المرسى أبو العباس ورحت هناك وقفت على باب الجامع مستنى ... ان حد ييجى ... أبدا

بس الحقيقة جت بفايدة لأنى صعبت على الناس أفتكرونى واحد بلدياتهم ومعييش فلوس أروح فلمولى قرشين حلوين وجبرت!!!

اعتذارى الشديد ورجائى الصادق لتقبل أسفى لكل من حضر المقابلة ولم يكن لى شرف رؤيتة نظرا لوقتى الضيق وارتباطاتى العائلية الملحة وعلى رأسهم أشرف قبطان ووالد كريم بك ...

لا مؤاخذة يا جماعة كنت معزوم على الغداء عند أخويا الكبير وزوجتة الطباخة الماهرة وحط 500 خط كدة تحت الماهرة!!!!

حبيبي والله يا عم هشام انا لو اعرف كدا كنت جيتلك من مصر جري علي ابو العباس وان شاء الله نبقي نروح مع بعض المقابلة الجايه بس الله يخليك بلاش تخلي الاوكتافيا تدوس علي الفيرنا وهيه ماشيه ههههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لا ياباشا كنت فى مرور العجمى انا اقدر انا ان شاء الله بكرة جى لسة بربط مع كورسير عشان ياخد اجازة عشان انا ما بحبش اسوق فى قاهرة المعز ادعيلة ياخد اجازة

حسبي الله ونعم الوكيل ههههههههههههههههههه حبيبي يا بدوره يا ملك البطاريات الفاضيه هههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

طبعا لا تتوقع اني ممكن اخد كلامك كله اقتباس و ارد عليه
بس طبعا اخدت البوقين اللي في الاول اللي انت بتقولهم بعد كل مقابله و اخدت اخر حتي و خلاص
المقابله كانت عاوزاك بجد و كنا مجهزين المرده دي بقي ماركر اصفر و واحد اسود علشان الفيرنا
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

كدا بردك اهون عليك وانا اللي قولت محدش بيدافع عني غير اخويا الكبير حازم باشا وبعدين مكنش ينفع تعمل كدا لان مفيش فيرنا تاكسي في اسكندرية هما عايشين علي امل اللادا وال 124 مش عارف ليه هههههههههههههه

يا جماعة أنا عايز 75 جنية من رابطة مصر موتورز اسكندرية
لموا المبلغ وبلغونى بسرعة علشان أديكم رقم حساب بنكى فى سويسرا

حقك يا باشا مش كفايا كمان توهوك يعني يا الدفع يا الحبس من الاخر هههههههههههه

يا بدر باشا متفضحنيش الله يخليك وأستر عليا دة أنا عايز ال75 جنية أحط بيهم بنزين علشان أعرف أجيلكم المرة الجاية والدليل فى الرابط دة

ايوا كدا يا كبير لازم يشحنوا التنك والا تحرمهم منك لمدة شهر

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 20-12-2010 الساعة 03:54 PM
قديم 20-12-2010, 08:52 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لا دة لسة ما اتفضحوش لسة لما اشرب واحد القهوة وابتدى افضحهم بمزاج
ومنتظرينك المقابلة القادمة ان شاء الله
وكمان بالقهوه علشان تفوق لهم
دا انت كده مش حتفضحهم وبس ... دا انت ناوي تشهر بيهم
المقابله الجايه ان شاء الله اجيب لك معايا ترمس مياه سخنه و علبه نسكافيه 3×1

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله ياسامح باشا انت واستاذ احمد فاروق السيد الشخصيتين اللى نفسى اتعرف عليهم ولسه ماقابلتهومش برغم انى اعرفهم من فترة فى من المنتدى وياريت نتقابل فى اقرب فرصة ان شاء الله
والله يا بدر باشا على اد ما بشوف موضوعات المقابلات و ابقى مبسوط بيها ببقى زعلان اني مقدرتش اجي اقابل الناس و اشوف ناس نفسي بجد اتعرف عليهم
فالواحد فعلا واحشاه الناس اللي اتعرف عليهم و بقاله مده مشافهومش
وبرضو في ناس كتير اتعرفت عليهم وحاسس انهم اخواتي رغم اني لسه مقابلتهومش
عيب المقابلات الوحيد انها بتعدي هوا و الواحد يحس انه ملحقش يقعد مع كل الناس

لكن ربنا كاتب لينا ميعاد ان شاء الله

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &