العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 08-10-2012, 03:56 PM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صني 97 ام اكسنت 98 ?

اشترى حاله مش عربيه
الصنى-اكسنت-لانوس-فيرنا
اشترى حاله فى المستعمل
قديم 28-10-2012, 09:15 PM
maro007 maro007 غير متواجد حالياً

maro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to all

صنى أحسن بس مهم الحالة
قديم 21-12-2012, 08:51 PM
damdam41 damdam41 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس مصطفى سالم
التخصص العملى: تكنولوجيا المعلومات

damdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of light

الافضل انك تركزى على لانوس
ثم الاكسنت 1500 و ليس 1300
ثم الصنى
انا كان معايا الاكسنت 99 و بصراحة عربية اعتمادية جدا و قطع غيارها ارخص من 128
بس اهم حاجة فعلا الحالة ثم الحالة و تقلبى العربية من تحت كويس و قوايم البيبان و الحوض و تجربى الفتيس كويس اوى و تعرفى لو العربية سخنت قبل كده ولا لأ و تبصى على الشنطة من جوه تمام ولا مخبوطة و متظبطة و تتاكدى ان كل الاوبشنات شغالة ازاز - راديو - سنتر لوك - نور - و ياريت لو تقدرى تكشفى عليها كمان يبقى تمام
انا بقلك كل الكلام ده عن تجربة كبيرة

مهندس مصطفى سالم
قديم 24-12-2012, 01:35 AM
Hopa Dah Ana Hopa Dah Ana غير متواجد حالياً

Hopa Dah Ana is on a distinguished road

انا افضل انك ططلع فوق 2000 يعى الى موديل 1997 هتعمل كيلوهات كتثر وممكن تكون البا عداد يعنى بعد مكام شهر عايزه عامرت متور فكر فى الانوس 1 ولا 2 او الفيرنا و بعدين شكلهم قديم وكل انت حور التصرف
لكن قطع الغيار رخيصه و فى كل مكان لكن انت معاك 40 الف يعنى انا راى تفكر شويه...والله المسعان