العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 18-06-2012, 05:00 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل سؤال ضروري لخبراء التيريوس 2012

السلام عليكم
انا كنت عاوز اعرف حاجة هل التيريوس 2012 الفئه الاولى ال Gفيها سي دي ولالا وسعرها كام ضروري وايه الفرق بينها وبين الفئه التانيه الGXوكنت عاوز اعرف ايه يعني كماليتها الفئه الاولى وسعر الفئه التانيه كام وياريت محدش يقول ادخل موقع كونكت للسيارات وياريت المميزات والعيوب للعربيه والي انتو شايفينوا ايه فيها قلوهولي وايه رايكو فيها R OSE4U
قديم 18-06-2012, 01:55 PM
amir elgamal amir elgamal غير متواجد حالياً
من انا؟: الله ربى ومحمد صلى الله عليه وسلم رسولى
هواياتي: Mechanical Engineering

amir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ضروري لخبراء التيريوس 2012

بص يا باشا انا هقدر افيدك فى مميزات وعيوب التيريوس لانها معايا بس موديل 2008
وهو نفس المصنع
مميزاتها ان موتورها حلو وكل الاجزاء الميكانيكيه حلوه جدا وشغاله معايا زى الفل
اما بقى اكبر عيييييييييييب والى هيجننى التقفيل طبعا لانك عارف ان تقفلها صينى
يعنى كل شويه بتطلعلى حاجه غريبه بقعد فى العربيه ساعات علشان اصلحها مثلا اخر حاجه الباب الى ورا كان بيفتح والمسوجر مقفول وهكذا.
انا قولتلك الى اعرفه وباقى الاعضاء يقولولك على الباقى لانى ماعرفش حاجه فيهم.
(أمير أحمد الجمل)
قديم 18-06-2012, 05:39 PM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ضروري لخبراء التيريوس 2012

يا راجل حرام عليك التيريوس تقفيل صيني ايه بس التيريوس 2007 كانت بتتقفل في اليابان بس مش عارف الجديدة بتتقفل فين بس اكيد برضو في اليابان