العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 27-09-2011, 02:10 AM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of
افتراضي رد: اول تقرير شخصي من المصريه للجميله جيلي باندا(حصري جدا لمصر موتورز)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s.s.e مشاهدة المشاركة

لسه جاى من معرض أتوماك من أرض المعارض......وسألت على موضوع الكاسيت لقيت المندوب بيقولى الكاسيت مفيهوش CD ولا شرايط وأنما كاسيت راديو وبه وصلة Ipad .... بصراحه العربيه داخله دماغى .......وشفت الباندا الكروس تحفه وب 57 ألف بس للأسف مافيش أتوماتيك ليها.

أنا محتار بقى يأما باندا أتوماتيك أو BYD F3 أتوماتيك لرخص أسعار قطع غيارهما والعربيتين عامليتين!!!!
السلام عليكم
انا مهتم جدا بالبندا كروس لان فعلا شكلها تحفة وبتفكرني بالجيب والتيجو بس سؤال هي الكاسيت بتاعها زي الباند ولا مختلف وهل هي اكبر واوسع واعلى من الباندا وهل بردة هي 1300 سيسي
في انتظار تفاصيل منك عنها بصفتك اول واحد شافها وجها لوجه وهل كانو عاملين عرض اثناء المعرض
قديم 27-09-2011, 03:04 AM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute

في انتظار الردود و المزيد من المعلومات للأفاده العامه
قديم 27-09-2011, 11:01 PM
الصورة الرمزية s.s.e
s.s.e s.s.e غير متواجد حالياً
التخصص العملى: شئون قانونيه

s.s.e is a jewel in the roughs.s.e is a jewel in the roughs.s.e is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drasd مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا مهتم جدا بالبندا كروس لان فعلا شكلها تحفة وبتفكرني بالجيب والتيجو بس سؤال هي الكاسيت بتاعها زي الباند ولا مختلف وهل هي اكبر واوسع واعلى من الباندا وهل بردة هي 1300 سيسي
في انتظار تفاصيل منك عنها بصفتك اول واحد شافها وجها لوجه وهل كانو عاملين عرض اثناء المعرض
الباندا كروس أعلى وأوسع وخامات التابلوه من الداخل أحسن ميت مره من العاديه والجنط الأستبن متعلق فى الشنطه زى الجيب ولكن الوقت كله كنت مهتم بالباندا العاديه لأنى عايز حاجه أتوماتيك.....وسئلت على الكروس بالنسبه للأتوماتيك المندوب قالى للأسف ملهاش وسعرها 57 ألف.....بصراحه العربيه شكلها أقوى وفيها شبه من الفيات باندا ولكنى مرشحهاش لك عشان أكيد عدم أنتشار قطع الغيار.

بالنسبه للكاسيت بصراحه مركزتش.
قديم 21-10-2011, 12:20 AM
haytham_embaby haytham_embaby غير متواجد حالياً

haytham_embaby is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s.s.e مشاهدة المشاركة

الباندا كروس أعلى وأوسع وخامات التابلوه من الداخل أحسن ميت مره من العاديه والجنط الأستبن متعلق فى الشنطه زى الجيب ولكن الوقت كله كنت مهتم بالباندا العاديه لأنى عايز حاجه أتوماتيك.....وسئلت على الكروس بالنسبه للأتوماتيك المندوب قالى للأسف ملهاش وسعرها 57 ألف.....بصراحه العربيه شكلها أقوى وفيها شبه من الفيات باندا ولكنى مرشحهاش لك عشان أكيد عدم أنتشار قطع الغيار.

بالنسبه للكاسيت بصراحه مركزتش.
انا عاوز بصراحه اجيب الباندا العاديه بس خايف من الصيانه و قطع الغيار و ناس كتير بتخوفني من الصيني ...و مستغرب انها مش منتشره؟...فيه حد معاه باندا يقولنا رايه فيها؟
قديم 21-10-2011, 12:21 AM
haytham_embaby haytham_embaby غير متواجد حالياً

haytham_embaby is on a distinguished road

انا عاوز بصراحه اجيب الباندا العاديه بس خايف من الصيانه و قطع الغيار و ناس كتير بتخوفني من الصيني ...و مستغرب انها مش منتشره؟...فيه حد معاه باندا يقولنا رايه فيها؟