العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 04-04-2009, 06:23 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن لانسر بومة (النسخة المصرية)

اولا احب اشكر لانسر ستايل علي الموضوع الجامد ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

ماشاء الله عليك يا لانسر بجد بجد إنت أستاذ ، بس أنا ليا سسؤال بقه :

هنا في قطر بشوف عربيات لانسر بنفس شكل البومة ولكن اسمها لانسر رالي أرت ؟؟؟؟؟؟؟؟ من جوه بس التابلوه مختلف سنة والطارة مالتي فانكشن ، أنا عايز أعرف العربية ديه إيه ظروفها ولسة بتنتج ولا إيه ؟
استاذ سمسم بالنسبة للانسر رالي ارت اللي انتي بتقول عليها دي نزلت الخليج اواخر 2006 و بتفرق عن البومه العادية انها 2000 سي سي و في شوية فروقات في العدادات و الطبلون و هي بتنزل فل اوبشن بس زي السوبر اكشن اللي في مصر و توقف انتاجها خلاص من بعد الشارك ال GT

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 04-04-2009 الساعة 06:26 PM
قديم 04-04-2009, 06:53 PM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute

جامد يا معلم
مقدرش أقولك حاجه تانيه

Uploaded with ImageShack.us
قديم 04-04-2009, 10:05 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا ميدو تقرير فعلا رائع ومتكامل وفعلا تقاريرك بتبقى اجمل وافضل كل يوم عن التانى

بس انا استغربت برضو ان يكون حد اداك تقييم سلبى على موضوع زى كده تعبت فيه علشان تقدم معلومة للناس

ومش كاتب تعليق او سبب لتقيمة السلبى غير كلمة no

لذا سيتم عكس قيمة التقييم (كان 159-) لتصبح تقييم ايجابى 159 نقطة لانى اعتقد ان العضو كان يقصد يديلة ايجابى بس ممكن اخطاء او داس غلط ولو انا غلطان ياريت يكتبلنا او يبعتلى على الخاص سبب تقييمة السلبى لنعتمد التقييم خاصة لان العضو اللى حط التقييم قوة التقييم بتاعتة كبيرة من حيث النقط 159 وبالتالى تقييماتة بالسلب او بالايجاب مؤثرة جدا واكيد لازم يستخدم الاداة ديه بشكل مفيد

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 04-04-2009, 10:33 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا ميدو تقرير فعلا رائع ومتكامل وفعلا تقاريرك بتبقى اجمل وافضل كل يوم عن التانى

بس انا استغربت برضو ان يكون حد اداك تقييم سلبى على موضوع زى كده تعبت فيه علشان تقدم معلومة للناس

لذا سيتم عكس قيمة التقييم (كان 159-) لتصبح تقييم ايجابى 159 نقطة لانى اعتقد ان العضو كان يقصد يديلة ايجابى بس ممكن اخطاء او داس غلط ولو انا غلطان ياريت يكتبلنا او يبعتلى على الخاص سبب تقييمة السلبى لنعتمد التقييم خاصة لان العضو اللى حط التقييم قوة التقييم بتاعتة كبيرة من حيث النقط 159 وبالتالى تقييماتة بالسلب او بالايجاب مؤثرة جدا واكيد لازم يستخدم الاداة ديه بشكل مفيد

تحيا مصر موتورز و مديرنها

هو دة العدل و انا اوافققك الرائى يا وائل لو السبب بتاع العضو يستحق التقييم السلبى

يبقى يرجع كما كان

بس انا فعلا تعبت فى الموضوع ptmnlo123per144

قديم 05-04-2009, 01:19 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ptmnlo123per145ptmnlo123p er145ptmnlo123per145

حلوه .... ptmnlo123per112
ملعوبه منك يا ابو نورا ptmnlo123per171

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 05-04-2009 الساعة 01:23 AM

الكلمات الدليلية
mitsubishi