العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 20-11-2010, 09:21 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

صباح الفل ياعم حسام
وضب الشاى التقيل ابو 3 معالق شاى وزيهم سكر
والبورسعيدية هم أبو الجرأة وعمتها وخالتها كمان
ده احنا كنا عندكو مرة كنا هنموت بسبب اننا قلنا ان المصرى عمره مهياخد الدورى لو اتنطط وكان ايامها مسعد نور واينو الكبير (ابو معتز اينو ) وحمادة المصرى وجمال جودة وجمال الجندى وقاسم بور وبرزاكرى وابو الدهب وغيرهم
وجيل مش هيتكرر فى تاريخ المصرى
صحيح دى شجاعة منى انى اقول الكلمتين دول فى بورسعيد
لكن حبيبك كان هيترمى للسمك فى القناة ساعتها
هههههههههههه

فين الشاى ياعم انت

ولا حد يقدر يرميك يا كبير وانا موجود .. دا انا حسام البورسعيدى والاجر على الله هههههههههههههههه

والله البورسعيدية طيبين وجدعان وفيهم العرق بتاع الصعايدة ده برضو ..

بس عيبهم انهم (هجاصين) حبتين .. ابو العربى يعنى وكده ههههههههههه

بس لما تعاشرهم تلاقيهم قلوبهم زى اللبن الحليب ..

دا يا عمنا لو واحد بعربية غريب وسال واحد ماشى على طريق مكان معين .. يقعد نص ساعة يوصفهوله ويبقى هاين عليه يركب معاه لغايه هناك (منها يدله ومنها توصيله برضو) ههههههههههههههه

وشوف المصرى كان زمان فريق فاشل بس البورسعيدية عمرهم ما تخلو عنه .. وكل ماتش تلاقيهم بيتخانقوا على التذاكر ويروحوا الماتش ويخسر .. ويبقو عارفين انه هيخسر بس ميتخلاش عن فريقه .. كأننا رايحين نحارب هههههههههههههه

وكان ماسك النادى المصرى واحد اسمه السيد متولى كان راجل محترم فعلا .. ولما مات الناس بقيت ماشية تعيط والجنازة بتاعته كانت ولا جنازة زعيم شعبى .. والناس زعلت عليه فعلا لانه كان مخلص للنادى المصرى وللبلد ...

ودلوقتى المصرى بعد ما مسك ادارته كامل ابو على اتحسن جامد وفى زمن قياسى .. واهو دلوقتى التالت على الدورى المصرى ..

يااااااااه

ايه بس اللى جاب سيرة الكورة ع الصبح كده ...

ينفع كده يا عم خالد نسيتنى اطلبلك الشاى المتين ..

وعندك كوبايه شاى مخصوصة لعم خالد باشا وصلحووو ..

صباحك حلاوة بالقشطة يا عمنا ......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 20-11-2010, 10:51 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

منعطف ايه يا ترى ؟؟؟

اوعى تقولى اتجوز .. ههههههههههههههههههههههههه

والله انا اصلا شاكك فيه وفيك وحاسس انه اتجوز الجوازة التانية ..

وشكلك انت كمان بترسم على جواز ومش عاوز تقول

ههههههههههههههههههه

لا يا عم احمد بدر خلاص عقل وبعدين لو فكر يتجوز تاني هتبقي التالته مش التانية بس هو دلوقتي عاقل مبيفكرش في الكلام ده

وبطل كلام كتير علشان شكلنا هنتحبس بسببك هههههههههههههههه

يا عم دا احنا كنا بندعيلك بس انت اللى مش واخد بالك ..

حتى اسال عم خالد كدا هيقولك هههههههههههههههههههههه

اه ماهو باين اهو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

صباح الفل ياكورسير باشا ايه ياعم الافكار والافتكاسات الحلوه دى..بس فكره القهوه دى ميه ميه وهوه ده المشروع الناجح اليومين دول ..عايز اقولك نصيحه ابعد عن موضوع المراجيح ده عشان اليومين دول انتخابات ...والعضمه كبرت يعنى احنا مش اد نطه مرجيحه نلاقى روحنا عند حبايبنا الحلوين والقهوه تتشمع خلينا فى المواضيع الخفيفه والظريفه بتاعتنا...

صباح الورد يا ريسنا وبعدين ديه فكرة الشاب حسام هههههههههههه زي الشاب خالد كدا ههههههههههههههههههههههههه هههه

انا عن نفسي مبحبش المراجيح

وكل سنة وانتا طيب يا ريسنا

صباح الفل يا باشا ..

نورت القهوة بس على فكرة المشروع فكرتى ولا هو كورسير ناططلى فى كل حاجة كده ههههههههههههههههههههههههه ه

والله عندك حق .. بس اصل فى ناس معينين غاويين حبس (صح يالى فى بالى) هههههههههههه

نورت يا باشا القهوة ... وكل عيد وانت طيب ......

ههههههههههههههههههههههههه هههه

يا عم الحج انا لا ناططلك ولا حاجه انا هروح افتح قهوتي في حته تانية ههههههههههههههههههههه

وبطل تجيب سيرة الحبس ديه علشان متروحش في داهيه

اه والله ربنا يستر وعم خالد خليفة ميحبسناش كلنا ههههههههههههه

بس انا مسمعتش عن حكاية عمرو اديب ولا منى الشاذلى دى .. ايه اللى حصل ؟؟؟

مش قولتلك انتا مش عايش في الدنيا ديه انتا اخرك تنزل المشاريب وبس ههههههههههههههههههههههههه ه

بلاش تتكلم في السياسه بدل ما القهوة تتشمع ههههههههههههههههههه
قديم 20-11-2010, 10:57 AM
corsair
Guest

حبس ايه ياجماعة انتو عايشين فى الماضى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بطلو الافكار القديمة دى
دلوقت السياسة أنك تهوهو... وتنونو وتمأمأ كمان زى م انت عايز طالما م بتعملش حاجة
يعنى بالبلدى بيسيبوك تتنفس علشان متنفجرش ف وشهم
حتى النفس مش هنتنفسه ؟؟؟؟؟؟
ثم انا حيا الله بكتب موضوع من عشرات المواضيع فى قسم من عدة اقسام فى منتدى من عدة ملايين المنتديات
فين التاثير بتاعى بقى ؟؟؟؟؟
لكن التليفزيون وقناة دريم ومذيعة زى منى الشاذلى ممكن يبقى لهم تأثير
مش كده والا ايييه ؟؟؟؟؟؟
على رأى المهندس

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

كلامك حكم يا عم خالد وقريب ان شاء الله هعملك قناة لوحدك علي النايل سات وعرب سات والهوت بيرد علشان محدش يعرف يشيل القناة بتاعتك وتعملنا شوية برامج علي مزاجك يا كبير

ونسميها قناة الشاب خالد هههههههههههههههه مش بتاع الجزائر لا بتاع مصر ههههههههههههههههههه

بس هو المهندس قال ايه ؟

صباح الفل ياعم حسام
وضب الشاى التقيل ابو 3 معالق شاى وزيهم سكر
والبورسعيدية هم أبو الجرأة وعمتها وخالتها كمان
ده احنا كنا عندكو مرة كنا هنموت بسبب اننا قلنا ان المصرى عمره مهياخد الدورى لو اتنطط وكان ايامها مسعد نور واينو الكبير (ابو معتز اينو ) وحمادة المصرى وجمال جودة وجمال الجندى وقاسم بور وبرزاكرى وابو الدهب وغيرهم
وجيل مش هيتكرر فى تاريخ المصرى
صحيح دى شجاعة منى انى اقول الكلمتين دول فى بورسعيد
لكن حبيبك كان هيترمى للسمك فى القناة ساعتها
هههههههههههه

فين الشاى ياعم انت

علشان كدا خايف تطلع معايا انا واحمد بدر لحسن السمك بتاع بورسعيد يكون هاجر لاسكندرية وياكلك هناك ههههههههههههههههههههههه
قديم 20-11-2010, 11:03 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

مش قولتلك انتا مش عايش في الدنيا ديه انتا اخرك تنزل المشاريب وبس ههههههههههههههههههههههههه ه

بلاش تتكلم في السياسه بدل ما القهوة تتشمع ههههههههههههههههههه

انا اخرى انزل المشاريب برضه

ماشى يا عم السفير .. هههههههههههههه

مهو محدش قدك بقى ولا بقى حد عارف يكلمك .. مهو انتا اتظبت من يومين العيد اللى فاتو دول وعملتهم على قلبك ههههههههههههههههههههههههه ه

وعندك هنا واحد ينسون للمعلم الايتيهاوى كورسير ..

صباحك فل ....

او بريل اللى تشوفه ههههههههههههههههههههه

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 20-11-2010, 11:23 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

اقبلنى زبون عندك ياحسام باشا والمشاريب النهاردة عندى ياغالى والمشاريب بردة عندى بكرة لو المصرى كسب الزمالك انشاء الله

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ