العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل تثق بشفرولية افيو
نعم 39 41.94%
لا 34 36.56%
ربما 21 22.58%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 93. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 07-08-2010, 05:17 PM
nadenono nadenono غير متواجد حالياً

nadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the rough
افتراضي رد: اية رايكم فى الافيو الكورى

فيه استطلاع في منتدى xxxxxxxxx اسمه " أستطلاع لمالكي الأفيو فقط" و الحمدلله والشكر ليه ثم للأخ أبو آسر اللي وفر عليا مجهود إثبات ان 17% بس من مالكي الآفيو لا يشكون من شيء
برجاء الإطلاع على هذا الإستطلاع و قضاء وقت لطيف في تفسير لماذا يشكو 75 عضو من أصل 91 من سياراتهم*الآفيو

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 22-08-2010 الساعة 04:59 AM سبب آخر: يسمح بذكر المصادر و روابطها من جميع مواقع الإنترنت فيما عدا المواقع التي يحظر فيها الإشارة لمنتدى مصر موتورز أو وضع روابطه كمصدر
قديم 09-08-2010, 03:59 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadenono مشاهدة المشاركة

فيه استطلاع في منتدىxxxxxxxxx اسمه " أستطلاع لمالكي الأفيو فقط" و الحمدلله والشكر ليه ثم للأخ أبو آسر اللي وفر عليا مجهود إثبات ان 17% بس من مالكي الآفيو لا يشكون من شيء
برجاء الإطلاع على هذا الإستطلاع و قضاء وقت لطيف في تفسير لماذا يشكو 75 عضو من أصل 91 من سياراتهم*الآفيو
طبعا انا لا التفت الى اى منتدى اخر انا لا اعرف من هم اعضاؤة بالتأكيد ثم قد وضحت جلياً المشاكل التى بينك وبين الافيو عن طريق منتدانا المميز حيث انك نشرت موضوع قبل ذلك بأسم
تقرير شامل عن الآفيو
روحت تفند فية عيوب السيارة ولكن اخى ادعوك لقرائة اخر موضوعك حيث تم الرد عليك من الاخ ابو نورا
نيجى بقى لنقطة تانية
الاستاذ اللى داخل يقول انه اتوقف قبل كده علشان بيشتم فى منصور وان الادارة عملت معاه حركات نقص على حد تعبيرة الغير مهذب وداخل يحط رابط الموضوع بتاعة القديم
اولاً لو كنا احنا بندافع عن منصور كنا حذفنا الموضوع كله من البداية او الردود المتتابعة اللى كانت كلها اسائه فى العربيه او الموضوع اللى انا بتكلم فيه دلوقتى
ثانياً حضرتك لما اشتكيت بخصوص عربيتك اتحركنا وطلبنا منك بيانات العربيه وبعتها اتحركنا احنا كمان بجدية وصلنا صوتك للإدارة فى منصور ورد عليك مسئولين من هناك وتبين عدم صحة ادعائك وانك كنت عامل حادثة بالعربيه قبل كده وانها كانت السبب فى اغلب المشاكل ديه وحضرتك مكنتش حكيت الموضوع ده ومرديتش على المسئول فى منصور لما جبناه يكلمك واختفيت بعدها

ده الرابط
http://www.masrmotors.com/vb/showpos...&postcount=126

ارجو ان لا تظلم احد لان من يظلم لابد ان يأتى يومة ويظلم
وفقك الله لما فية الخير لنفسك والف سلامة لك من الحادث الذى تسببت فية الافيو

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 22-08-2010 الساعة 05:00 AM سبب آخر: يسمح بذكر المصادر و روابطها من جميع مواقع الإنترنت فيما عدا المواقع التي يحظر فيها الإشارة لمنتدى مصر موتورز أو وضع روابطه كمصدر
قديم 11-08-2010, 12:25 AM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

حضرتك رغم ان سؤالك انت راكب اية دلوقتى مش فى صلب الموضوع
بس انا راكب جاك بى كلاس وصورتها فالتوقيع
بس بغض النظر عن ان عربيتك حلوة وعجباك انا مقلتش حاجة ربنا يارب يباركلك فيها
انا كل الى مضايقنى انى نصحت بيها صديقى وابن عمتى وجابوها وبعد كدة ظهرت العيوب معانا جميعا
رغم انهم اتكيفوا مع العيوب دلوقتى وفى حاجات منها بتتحل مؤقتا
لكنهم الان راضين عن العربية بشكل مقبول يعنى
المهم انا مبقلش ان العربية وحشة اوى ولا بشتم فيها بس كل الى اعترضت علية ان حضرتك تقول العربية ثابتة على 160 ودة مش حقيقى ابدا
وكل سنة وحضرتك طيب وربنا يباركلك فعربيتك وتبقى احسن عربية فالدنيا يارب ومبارك عليكم رمضان جميعا وتقبلوا تحياتى

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 17-08-2010, 04:02 PM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough

يا جماعة الحقيقة ان الهيونداى احسن من الشيفرلية بكتير وكلامى عن تجربة
قديم 21-08-2010, 10:26 AM
ahema ahema غير متواجد حالياً

ahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

طبعا انا لا التفت الى اى منتدى اخر انا لا اعرف من هم اعضاؤة بالتأكيد ثم قد وضحت جلياً المشاكل التى بينك وبين الافيو عن طريق منتدانا المميز حيث انك نشرت موضوع قبل ذلك بأسم
تقرير شامل عن الآفيو
روحت تفند فية عيوب السيارة ولكن اخى ادعوك لقرائة اخر موضوعك حيث تم الرد عليك من الاخ ابو نورا
نيجى بقى لنقطة تانية
الاستاذ اللى داخل يقول انه اتوقف قبل كده علشان بيشتم فى منصور وان الادارة عملت معاه حركات نقص على حد تعبيرة الغير مهذب وداخل يحط رابط الموضوع بتاعة القديم
اولاً لو كنا احنا بندافع عن منصور كنا حذفنا الموضوع كله من البداية او الردود المتتابعة اللى كانت كلها اسائه فى العربيه او الموضوع اللى انا بتكلم فيه دلوقتى
ثانياً حضرتك لما اشتكيت بخصوص عربيتك اتحركنا وطلبنا منك بيانات العربيه وبعتها اتحركنا احنا كمان بجدية وصلنا صوتك للإدارة فى منصور ورد عليك مسئولين من هناك وتبين عدم صحة ادعائك وانك كنت عامل حادثة بالعربيه قبل كده وانها كانت السبب فى اغلب المشاكل ديه وحضرتك مكنتش حكيت الموضوع ده ومرديتش على المسئول فى منصور لما جبناه يكلمك واختفيت بعدها

ده الرابط
http://www.masrmotors.com/vb/showpos...&postcount=126

ارجو ان لا تظلم احد لان من يظلم لابد ان يأتى يومة ويظلم
وفقك الله لما فية الخير لنفسك والف سلامة لك من الحادث الذى تسببت فية الافيو
وأنا مرديتش لإن العربيه معملتش حادثة ومعايا كل ما يثبت ده والتوكيل معندوش ولا دليل على الي قاله وعلى فكرة أنا بعت العربيه الحمد لله وخلصت من قرف منصور والي مش مصدقني يروح فرع الهرم ويتفرج على المهازل الي هناك وأنا بعد ردك ده أنا ميشرفنيش أكون في المنتدى ده ويا ريت إلغاء عضويتي
مع إني كنت داخل عشان أفيد الناس عن فيات وياريت كل مشاركاتي تتحذف بما فيهم التقرير المفصل عن الفيات لينيا (والي عملت بيها حادثة -مبنكرش لما بعمل حادثة-) وصلحتها في التوكيل وبحمد ربنا إني إشتريتها بعد كا بعهت المخروبة الأفيو