العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر شارك

لانسر شارك متسوبيشى لانسر

قديم 18-12-2012, 09:53 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
Angry بصراحة انا قرت من العربية دى ومش عارف اعمل اية

السلام عليكم

صباحك قشطة كلكم نفر نفر

دلوقتى يا جماعة انا العربية الشارك مزعلانى اوى اوى اوى ... وانا جيبت معايا اخرى ومفكرة انى لوحدى ومش ورايا رجالة فى مصر موتورز هنا مستنية اشارة وتبتدى الهجوم

.... انا عمال اسخنكم اهو علشان تتصرفو لحسن اولع فى نفسى وفيها

العربية دى ي جماعة عزل زى الزفت ... عفشة زى الطين ... مكنة تسارعها جميل لكن صوتها مقرررررف وحاسس ان الصوت جوة ودانى ...

انا كل فترة كدة اخدها من الحاج علشان اشيك عليها واغيرها زيت واشوفلها الصينات اللازمة واعملها وخصوصا انى كان بيشتكى وبيقول ان العربية ماشية تشختخ وبتعمل اصوات

المهم اخدتها ورفعتها وكشفت عليها وغيرتلها تيل ... جبتيلها تيل اصلى وربنا ومش استخسرت فيها حاجة 490 جنية ... وياريتة بيتمر فيها بنت .............

وربط عفشة وغيرتلها زيت وطقم فلاتر وروقت ع شبابها .. وكمان اكتشفنا ان فى مساعد واحد ضرب زيت .. وقولت لما اسافر هجيبة

اجى ادور العربية واجربها الاقيها لسة بتعمل اصوات غريبة ... روحت فاتح الشنطة ومفضيها ومفضى العربية كلها من كراكيب او ورق او اى حاجة كانها لسة خارجة من المعرض ... الاصوات اختفت بنسبة كبيرة وفضل صوتين هيجنونى

اول صوت ... صوت طقطقة والعربية ماشية والطريق مكسر او لو دست فرامل مفأجاأة او وانا طالع مطب او نازل من مطب بسمع صوت طقطقة فى الاربع اتجاهات ورا وودام

تانى صوت ودة بسبب العزل السىء للعربية ... العربية وهى ماشية تسمع صوت العجلة وهى بتلف كانك بتلف حوالين ودانى وتسمع صوت الرمل او التراب او بخبيط فى الفجاوى ... عربية ب 157 الف جنية تبقى من غير كارتيرات ورا لييييييييييييية غالين اوى ؟؟؟

المهم روحت اكشف ع العربية تانى قالى يمكن المساعد بيعمل صوت فغيرتهم وركبت المساعدين الجداد وبردة الصوت هو هو مفرقش اى حاجة

مسكنا العفشة حتة حتة فسفوسة فسفوسة انننا نلاقى حاجة فيها مش بايظة لا دة احنا بنتلكك ع اى حاجة تكون لية بتفكر هتبوظ مفيييييش خالص العفشة كلها زيررررو مكنش فية غير المساعد وغيرت بدل الواحد الاتنين

رجعت الجراج وقولت ادور انا فتحت الكبوت جيت ابص لقيت الغطا بتاع المكنة بيعمل صوت تكتة كدة الجلد بتاعة من السخونية معتش ماسك كويس فكيتة وثبتة جامد اوى

بعد ما فكيت الوش ظهر ودامى الوش الى بيركب ع الفرن بتاع الشكمان لقيتة سايب هو كمان وبيعمل صوت جاااامد

بينى وبينك قلت بس والله وجبت الديب من ديلة يا ابو حميد وحققت ما يعجز عنة الاخر كانى واثق ان دة السبب فى الصوت .. وبعد ما فكيتة ووضبطة وركبتة تانى وثبتة كويس قلت اجرب بقى

وبقى مفتوح مترين من الابتسامة والثقة ان الصوت راح .... ولسة طالع من الجراج والاقى مزيكا حصبلة اشتغلت تانى

قوليلى انتم دة يبقى اية بقى ؟؟؟؟؟

من الاخر كدة انا عاوز التمام فى الموضوع دة وعاوز حل للموضوع دة ولازم نعمل اعدة كبير وابو نورا ويحيى والشيخ طارق وهشام الجزار وكلة كلة كلة كدة يجيلى هنا وتشوفولى حل مع بنت التيت الى تحت دى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 18-12-2012, 10:02 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: بصراحة انا قرت من العربية دى ومش عارف اعمل اية

انت مكانك فين وانا أجيلك أخر الأسبوع لو انت قريب من القاهرة
كده كده انا عندى أجازات وعاوز أخلصها
العربية دى عاملة كام كيلو
التيل يبيقى له سوست عشان مايخبطش في المشى ودوسة الفرامل

ترصيص العجل ونقشة الكاوتش لو بتلم ظلط هتقعد تدب في الداير بتاع العجل
سهل اى سمكرى شاطر او كهربائى يعملها كرتيرات تفصيل او توفقلها كرتيرات
غلطة كبيرة اوى انك اشتريت العربية دى والبومة برقبتها

التعديل الأخير تم بواسطة Hisham.Elgazzar ; 18-12-2012 الساعة 10:09 PM
قديم 18-12-2012, 10:21 PM
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بصراحة انا قرت من العربية دى ومش عارف اعمل اية

حبيبى يا هشام باشا

انت شكلك اتأثرت بمشكلتى اوى لدرجة انك عاوز تجيلى بنفسك بس للاسف المسافة بينى وبينك بعييييييدة

العربية عاملة 24000 كيلو بس تخيييييييل بقالها 3 سنين اهى
فعلا والسست موجودة وراكبة وانا مسكت جهاز الفرامل كلة ع بعضة علشان اطلعة منة صوت لدرجة انى كنت هخلعة بايدى بس مطلعش صوت
الكاوتش بتاعها الفبريكة وكمان انا عارف صوت الظلط وكويس وبردة من حيرتى فصفصت الكاوتش كلة ومفيش اى نتيجة
ههههه غلطة وندمان عليها والمصحف ... مشكلتى انى لما جبتها مكنش لسة حد جابها وانا غامرت وجبتها ع حساب ان شكلها كان خرافة وسمعة البومة الممتاذة فقولت فى بالى اكيد دى هتكون تكميلة لمسيرة البومة الناجحة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 18-12-2012, 10:35 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

الموضوع مضايقنى جدا طبعا وخصوصا موضوع ال24 الف دول يا ألف خسارة
يعنى انت قفلت الازاز واتأكدت من ربط العجل وكل الفبر اللى في الحوض
ولسه صوت الشخشخة ، على فكرة انا اعرف ناس في توكيل مصرية اللى قرب الحرفيين في جسر السويس لو عاوز تشيك عليها

التعديل الأخير تم بواسطة Hisham.Elgazzar ; 18-12-2012 الساعة 10:52 PM
قديم 18-12-2012, 10:56 PM

قفلت الازاز والله يا هشاام وقافل الكاست ومش مشغل اى حاجة خالص حتى ربط الحزام وانا بجربها ع سرعة 20 علشان ميعدش يصفر

الفبر كلة متربط كويس حتى الفبرة الى تحت المكنة دى فى منها كام كلبس متشال وطبعا مستبعد انها هى الى تعمل صوت الطقطة دى بس بردة جبت افزان وربطها كويس جدا

الصوت تحسة طالع من المساعدين لانى مع حركة جسم العربية .. تيجى تكشف عليهم تلاقى كل حاجة جديدة

دة انا حتى جبت اصحابى شوية عضلات حلوين كدة واعدت جو العربية وقلتلهم يهزو العربية كل واحد وقف فى جمب واعد يهزو العربية فوق وتحت انى اسمع صوووووت مفيييييييييش

ما هى المشكلة مش فى ان حد يشيك عليها لان لو جبت مين يشيك عليها مش هيطلع فيها حاجة لان العفشة كلها سلييييييمة والفبر كلة فى مكانة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024