العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 25-11-2010, 12:51 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

انا عايز ااقول حاجه ياجماعه انا لو مجتش يوم الجمعه هيبقي كورسير السبب لاني المفروض هاجي معاها عشان عربيتي هتبقي مع اخويا . وانا ملاحظ ان في اعضاء كتير مأجرين التاكسي بتاع كورسير وهننبسط كلنا ان شاء الله .
ياعم ولا يهمك امرى لله اجى بعربيتى وخلاص علشان خاطرك بس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ههههههههه بلاش التهديد دة بلاش اجيب الوحش بتاعى اوعى حذارى من السيراتوا الكوبية بتاعة ابن عمى يتمنى انى اقولة هتها عشان انا اللى مخترهالو ورحت اشترتها معاه ووسع الطريق ليها بس بردة هاجى بال516 حبيبة قلبى وبعدين عيب تقول العتب على النظر قول العتب تحت الباب ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
وبعدين ولاسيراتو ولاغيره متكبرهاش فى نافوخى وسيب شوشو نايم لانه لما بييجى يقعد جنبى على الكرسى بيبقى رخم اوى واسأل كورسير
لانار ولاحريق .........أبو عمو على الطريق
هههههههههههههههه
قديم 25-11-2010, 01:14 AM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ياريت تدعيلى انا كمان يا باسم باشا انى اقنع الوالد اجى لحسن مقفلها عليه اوى بيقولى ازى تسافر لوحدك اولتله معايه معتز و عماد قالى ياسلام انت كده طمنتنى اكتر مفيش سفر و ادينى اهو عمال ازن عليه على شان يوافق
ايه حكاية الابهات الايام ديه يا جدعان الاباء لازم تتصقف
قديم 25-11-2010, 01:18 AM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

تعدى على تيفا تجيبه بالاكراه والا هنيجى بعربيتى واهقعدك فى الشنطة تمسك طفاية الحريق احسن رايحة جاية فى الشنطة مش عارف اعمل لها ايه
حد يجيب لب ويقزقز وهو سايق ؟؟؟؟ انت فى الطريق ؟؟؟؟؟والا فى اللب ؟؟؟؟؟
هههههههههههههه
ايه يا باشا انا مش هبقى فى البيت على العموم تعالا بور سعيد بعد الصلاة اخطفنى من ابويا
قديم 25-11-2010, 01:25 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

يعنىانا بعد م اشخط فى الواد واقول له تجيبه بالاكراه تخلع انت مننا ؟؟؟؟
ده كلام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 25-11-2010, 02:22 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

و الله الواحد مش عارف يقول ايه يارب مجتمعين على الخير دائما انا جاي من النزهة لو فى حد فى طريقي و الدائري يتفضل اتشرف بيه 0110003121-0111193391ROS E4U

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه