العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 24-12-2011, 12:17 AM
warrior warrior غير متواجد حالياً

warrior is on a distinguished road
افتراضي اختار ميين

اختار مين يا جماعه ارجو المشيره
انا حجزت لانسر بوما 2011 و لسه عندى وقت انى اغير الحجب بى كيا سيراتو
اللى خلينى ارجع افكر تانى انى لاقيت الانسر فقيره جدا من حيث الكامليات حتى الكاسيت قديم جدا اللى هو ابو شرايط بالتالى انا محتار مابين الصناعه االيبانى بس فقر فى الكامليات او صناعه كورى و هى كويسه بردو بس كاامليات كامله
قديم 24-12-2011, 12:32 AM
warrior warrior غير متواجد حالياً

warrior is on a distinguished road
افتراضي اختار ميين يا رجاله

اختار مين يا جماعه ارجو المشيره
انا حجزت لانسر بوما 2011 و لسه عندى وقت انى اغير الحجب بى كيا سيراتو
اللى خلينى ارجع افكر تانى انى لاقيت الانسر فقيره جدا من حيث الكامليات حتى الكاسيت قديم جدا اللى هو ابو شرايط بالتالى انا محتار مابين الصناعه االيبانى بس فقر فى الكامليات او صناعه كورى و هى كويسه بردو بس كاامليات كامله
قديم 24-12-2011, 01:08 AM
الصورة الرمزية topman100
topman100 topman100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن عبد الحميد
التخصص العملى: لحام
هواياتي: ركوب السيارات

topman100 has a spectacular aura abouttopman100 has a spectacular aura about
افتراضي رد: اختار ميين

انا معاك ان الانسر فقيرة من الكماليات بس كويسة فى الاساسيات يعنى عربية قوية عفشة وماتور وصاج يعنى مش وحشة يعيبها ضعف الكماليات والشكل قديم من 2003 ذى ما هو ماتغيرش عاوز نصيحتى خليك بعيد عن السيراتو وخليك فى الالنترا او خليك فى اللنسر زى مانتا وربنا يوفقق .

" كن لله كما يريد ... يكن لك فوق ما تريد ..... قد تفقد كل شئ ..... ويبقى الله معك ... فكن مع الله .... يكن كل شئ معك .... أذا جعلت رضا الله همك .... تكفل الله با أهمك .... ومن فقد الله فماذا وجد؟ .... ومن وجد الله فماذا فقد ؟
قديم 24-12-2011, 02:27 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختار ميين يا رجاله

انا شايف الكيا سيراتو افخم واكتر في الامكانيات واكثر مبيعا بين المصريين عربيه محترمه جدا والبوما برضه كويسه بس انا شايف السيراتو احلي والله الموفق
قديم 24-12-2011, 01:46 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختار ميين يا رجاله

لو بتقارن من بين دول بس يبقى السيراتو تكسب بدون مقارنة اصلا ومن غير تفكير اساسا لانى معلش يعنى مبقاش فى حاجة اسمها يابانى وكورى الاتنين كويسين جدا والكورى ممتاز فى الكماليات وكل شئ من الماتور والعفشة وكلة صدقنى سيبك من عقدة اصلى العربية دى كورى وطبعا دا يابانـــى عربيات كورى كتير تغلب البابانى بمراحل زى النترا 2007 القديمة