العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 15-05-2011, 02:30 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: استفسار عن الاكصدام الامامى للسيارة A113

الف مبروك يا باشا بس ياريت تقولنا حضرتك اشتريت الاكصدام منين لان انا سألت عليه بره التوكيل و لقيته ب 250 جنيه و لو كان الاكصدام بتاعك ملزوق عليه تكت للماركه يا ريت تصورهالنا
يا سلام لو تسألنا على اسعار شويه قطع غيار و تكتبهالنا يبقا جزاك الله خيرا و نشكرك بشده

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 19-05-2011, 03:11 PM
الصورة الرمزية أشرف صبرى
أشرف صبرى أشرف صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: حلمى الأكبر مجاورة النبى فى الجنه بدون حساب
التخصص العملى: ضابط مهندس

أشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud of

للاسف انا دخلت ع الموضوع متأخر
انا كنت هانصحك تبعد عن التوكيل ف الموضوع ده و تشترى و تركب و تعمل دوكو بره التوكيل
و الحمد لله ان انت عملت كده
انا بنصح كل الناس ان علاقتها بالتوكيل تبقى انك تعمل الحاجات اللى تخليك تفضل ف الضمان و بس و بعد الضمان انسى التوكيل خالص
و بالمناسبه الاكصدام ف التوكيل زى اللى بره
و الدوكو ف التوكيل زى بره

كنت اتمنى افيدك لكن للاسف انا دخلت متأخر

قديم 22-05-2011, 11:57 AM
melkobaby melkobaby غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس طيران وفضاء شغال فى الابواب والشبابيك والواجهات الالومنيوم والPVC
التخصص العملى: مهندس مكتب فنى

melkobaby is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الشناوى1981 مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا باشا بس ياريت تقولنا حضرتك اشتريت الاكصدام منين لان انا سألت عليه بره التوكيل و لقيته ب 250 جنيه و لو كان الاكصدام بتاعك ملزوق عليه تكت للماركه يا ريت تصورهالنا
يا سلام لو تسألنا على اسعار شويه قطع غيار و تكتبهالنا يبقا جزاك الله خيرا و نشكرك بشده
شكرا على المشاركة,
وانا جبت الاكصدام من التوفيقية من محل فى شارع رمسيس نفسه حاطط ماركة اسبيرانزا,وعلى فكرة الاكصدام بيتباع ب 150 جنيه عند بكين فى مصر الجديدة بس معندوش فواتير (بياناته فى الموضوع ده http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=15693) وعلى فكرة انا مافصلتش معاهم يعنى ده سعر اول كلمة.
والاكصدام طرى عن اللى كان راكب فيها ,وكان ملزوق عليه ورقة بأسم المستورد بس مش فاكره.

التعديل الأخير تم بواسطة melkobaby ; 22-05-2011 الساعة 12:05 PM
قديم 22-05-2011, 12:02 PM
melkobaby melkobaby غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس طيران وفضاء شغال فى الابواب والشبابيك والواجهات الالومنيوم والPVC
التخصص العملى: مهندس مكتب فنى

melkobaby is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشرف صبرى مشاهدة المشاركة

للاسف انا دخلت ع الموضوع متأخر
انا كنت هانصحك تبعد عن التوكيل ف الموضوع ده و تشترى و تركب و تعمل دوكو بره التوكيل
و الحمد لله ان انت عملت كده
انا بنصح كل الناس ان علاقتها بالتوكيل تبقى انك تعمل الحاجات اللى تخليك تفضل ف الضمان و بس و بعد الضمان انسى التوكيل خالص
و بالمناسبه الاكصدام ف التوكيل زى اللى بره
و الدوكو ف التوكيل زى بره

كنت اتمنى افيدك لكن للاسف انا دخلت متأخر
شكرا على المعلومة ,وعلى فكرة هى مفيدة عشان بتأكد نفس الكلام فتكون فايدة للى عنده نفس المشكلة ومحتار.

الكلمات الدليلية
a113, اكصدام