العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-09-2012, 04:51 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدسكين مشاهدة المشاركة

ارجو المساعدة يا استاذ سيف انا والدى نقيب قوات مسلحة بالمعاش دلوقتى وبيقبض مرتب كويس فى حدود3000 جنية عايزين نشترى عربية دبابة شيفرولية وهندفع نص تمنها مقدم 60000 من تمنها عايز اعرف نظام التقسيط المتبقى ازاى والفوايد ثابتة ولا مركبة ونسبتها بتكون فى حدود كام والمعارض افضل ولا الفروع شركة افضل وشرائها عن طريق بنك افضل ولا من المعرض ونقسط للمعرض وشكرا رجاء الرد للاهمية
لو حضرتك مقيم فى القاهرة مفيش مشكلة
قولى طريقة الاتصال بك او كلمنى ونرتب الاامور ونبداء فى الاجرائات
للاستفسار السريع
09009488
قديم 23-09-2012, 04:52 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_hussein2 مشاهدة المشاركة

استاذ سيف .. ممكن اعرف فى معارض بتقسط مباشر عربيات خليجى و لا لا ؟! شكرا
عندنا مفيش مشكلة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 27-09-2012, 07:49 PM
fisalashour fisalashour غير متواجد حالياً

fisalashour is on a distinguished road

استاذ سيف
شكرا علي المجهود الرائع.انا معايا 45000 وعاوز اجيب لانسر مستعمله لان جبت زيرو قبل كده وبصراحه خسرت فيها كتير وعاوز اقسط الفرق فالسعربحيث القسط مايزدش عن 500 جنيه اي عدد اقساط موش مشكله لاني بصراحه زهقت من عربيتي الاولانيه وبعتها كانت فيرنا 2006
ارجو من سيادتك التواصل لو ممكن ورقم تليفوني 01111410506
ملحوظه انا طبيب ومفردات مرتبي 1500 جنيه ولو تقسيط مباشر مفيش مشكله وكمان انا من دمياط موش عارف ده هايكون مشكله في موضوع محل الاقامه والا ايه؟

التعديل الأخير تم بواسطة fisalashour ; 27-09-2012 الساعة 07:57 PM
قديم 03-10-2012, 08:26 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fisalashour مشاهدة المشاركة

استاذ سيف
شكرا علي المجهود الرائع.انا معايا 45000 وعاوز اجيب لانسر مستعمله لان جبت زيرو قبل كده وبصراحه خسرت فيها كتير وعاوز اقسط الفرق فالسعربحيث القسط مايزدش عن 500 جنيه اي عدد اقساط موش مشكله لاني بصراحه زهقت من عربيتي الاولانيه وبعتها كانت فيرنا 2006
ارجو من سيادتك التواصل لو ممكن ورقم تليفوني 01111410506
ملحوظه انا طبيب ومفردات مرتبي 1500 جنيه ولو تقسيط مباشر مفيش مشكله وكمان انا من دمياط موش عارف ده هايكون مشكله في موضوع محل الاقامه والا ايه؟
التقسيط لمقيم القاهرة فقط
للاستفسار السريع
09009488
قديم 16-01-2013, 12:45 AM
hook_campa hook_campa غير متواجد حالياً

hook_campa is on a distinguished road

السلام عليكم
استاذ سيف

كنت محتاج مساعدة حضرتك فى موضوعى

بشتغل موظف و دخلى مثبت فى مفردات المرتب 3000 جنيه و معايا مبلغ حوالى 10000
كنت عايز اجيب عربية تقسيط بس على النظام المرابحة الاسلامى او بطبيعة خبرتى فى مجال التمويل بسبب طبيعة عملى ( تمويل سيارات & تمويل عقارات) اللى انا فاهم فيه انه المرابحة دى اللى هى الفائدة او المعدل الثابت بتاع الفائدة المتغيرة ف تقريبا مفيش اختلاف كبير ما بينهم

كنت بدور على هيونداى فيرنا او اى 10 او كيا بيكانتو

ممكن حضرتك تساعدنى بخبرتك انك تقولى انسب حاجة ايه او زى ما حضرتك شاركت قبل كده اى حد جديد و عايز يشترى بيحتاج التوجيه الصح

فارجو الافادة بناء على البيانات دى

الدخل الشهرى 3000
الوظيفة شركة تمويل عقارى
مدة الوظيفة سنة
السن 25 سنة
اعزب

لكم جزيل الشكر

احمد

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات