العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 20-10-2010, 10:07 PM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور و تقرير مقابله طنطا الاولي

أنا كنت عاوزأحضر فعلا بس أنا سافرت القاهرة و ركنت أسبوعين هناك و لسه جاي النهاردة
متعوضه ان شاء الله المرة الجاية

Uploaded with ImageShack.us
قديم 20-10-2010, 10:49 PM
ah_zky ah_zky غير متواجد حالياً

ah_zky is on a distinguished road

ربنا يجمعنا على خير دايما .. على فكره انا من طنطا وساكن بجوار الكورنيش اللي كنتو قاعدين عليه بس من الناحيه التانيه عند ش البحر ...
ممكن اطلب طلب بالمره !؟ محتاج عربية هيونداي اكسيل في حدود 27 - 29 وتكون حالتها كويسه ومش محتاجه مصاريف وياريت يكون من ساكني طنطا او ما جاورها .. موبايل / 0102853105 ولكم جزيل الشكر

أحمد زكي
قديم 21-10-2010, 05:36 PM
الصورة الرمزية pcemad
pcemad pcemad غير متواجد حالياً
من انا؟: عماد محمد
التخصص العملى: طالب
هواياتي: الكمبيوتر وبل الاخص الصيانه

pcemad is a glorious beacon of lightpcemad is a glorious beacon of lightpcemad is a glorious beacon of lightpcemad is a glorious beacon of lightpcemad is a glorious beacon of lightpcemad is a glorious beacon of light

ايه الحلاوه دى يا حازم باشا بجد باين انها كانت مقابله حلو اوى و ان شاء الله عاوزين نشوفكم عن قريب
قديم 23-10-2010, 05:56 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute

السلام عليكم
الصور جميله يا جماعه.ودايما في الخير متجمعين
قديم 23-10-2010, 11:31 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

دائما مجتمعين على كل خير وامتى تكون بالقاهرة ان شاء الله
ان شاء الله يا باسم و نتمني تشرفنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

عاش يا رجاله والله بجد انتم ناس الواحد يفتخر بيها ربنا يجمعكم علي خير دايما ومنتظرينكم قريب في مقابلة القاهره القادمة انتا فين يا ابونورا
حعملك مقابله يوم الاحد يا كروسير علشان نشوفك و بلاش تتحجج ههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

جميل ان المنتدى مش مجرد منتدى سيارات بس تاخد منه معلومه وتخرج
انما انت ممكن تقعد على المنتدى يوم كامل بدون زهق وفى مواضيع مختلفه مابين مواضيع العربيات الجديد والمستعمل والتعديلات وحل المشكلات
ومابين القسم الطبى وقسم التهانى والاستراحه والمعلومات الاجتماعيه والتكنلوجيه والدينيه
للامام دائما
احمد باشا عاش من شافك نتمني نشوفك في مقابلات قادمه بمشيئه الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ حازم الشرف حيبقى ليا لما اشوفك انت واضح من كلام الكل بالاجماع من الشخصيات النادرة عالعموم ان شاء الله لقاء قريب بأذن الله تعالى
ان شاء الله نتقابل قريب يا استاذ مهران و شكرا علي كلامك و اتمني اكون عند حسن ظن الجميع دائما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

مجتمعين على خير ان شاء الله
مستنيينك المقابله القادمه يا طارق باشا

حـازم خـضـر