العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 23-02-2009, 04:04 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتي مع الأفيو "وسوء التصنيع"

يا راجل نص ايه بس نت كدة بتبالغ دول ميجوش 1 علي 10. انا اصلا متعتي اني اروح و اتفرج علي العمال و هما شغالين في العربية مش عشان اشيك لا سمح الله انا يتفرج عشان استمتع و انبسط . عندك علي سبيل المثال الملا توكيل ميتسوبيشي هنا بيشيكو علي المفصلات بتاعت الابواب لة بتزيئ ولا لا و في البابطين توكيل نيسان العامل قدام عيني خلص علبتين D-40 علي الفرامل عشان الصدي. اما في مصر لما اشتكيت ان تيل الفرامل اتاكل بعد 10,000 كيلو بس (مع انو المفرض ياباني اصلي) اتقالي ان انا اللي بدوس فرامل كتير ptmnlo123per111

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 23-02-2009, 05:59 PM
Adham Adham غير متواجد حالياً

Adham is a jewel in the roughAdham is a jewel in the roughAdham is a jewel in the rough

ههههههههههههههه

حلوة دي بجد

يبقى ماتدوسش فرامل خالص علشان توفر التيل

و تخيش العربية علشان التوكيل يرتاحوا

دي عالم مقرفة بجد

مرة من سنة و نص وديت العربية شيك اب في منصور الهرم
مجرد شيك اب كمبيوتر في دقايق

و بعد مامشيت تاني يوم لقيت التكييف مش شغال

رحت لبتاع التكييف لقى التكييف فاضي وشيك على التسريب لقى مافيش اي تسريب

فشحنة اشتغل, وقاللي ان بتوع التوكيلات بيسرقوا الفريون من العربيات بالذات اللي بيبقى شحنها كبير
والله اعلم
قديم 23-02-2009, 06:40 PM
yoko
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

يا راجل نص ايه بس نت كدة بتبالغ دول ميجوش 1 علي 10. انا اصلا متعتي اني اروح و اتفرج علي العمال و هما شغالين في العربية مش عشان اشيك لا سمح الله انا يتفرج عشان استمتع و انبسط . عندك علي سبيل المثال الملا توكيل ميتسوبيشي هنا بيشيكو علي المفصلات بتاعت الابواب لة بتزيئ ولا لا و في البابطين توكيل نيسان العامل قدام عيني خلص علبتين D-40 علي الفرامل عشان الصدي. اما في مصر لما اشتكيت ان تيل الفرامل اتاكل بعد 10,000 كيلو بس (مع انو المفرض ياباني اصلي) اتقالي ان انا اللي بدوس فرامل كتير ptmnlo123per111
ردا على التيل أنا العربيه جابت طنابير وتيل على ٦,٠٠٠ مش عشره وأنا كمان بسوق دائري يعني مبدوس فرامل كتير
وكفايه في عبد اللطيف جميل توكيل تيوتا ودايهتسو إنهما عملينلك إزاز شفاف عشان تشوف الصنايعيه وهما بيشتغلوا وكمان الكراسي بتعمل مساجptmnlo123per117 وwifi وجرايد كل ده وإنتا شايف العربيه بيتعمل فيها إيه ولما تستلم العربيه بيتحط فيها معطر جوا أنا شوفتوهم وهما بيشيكوا حتى على الإستبن وبينفخوه لو كان مريح!!!ptmnlo123per160 ده غير إنهم بيزودوا الفريون ببلاش ده حتى أنا إتسرقت مني علامة تيوتا الي في الكبوت بتاع العربيه جيت أستلم العربيه لقيتها موجوده سألتهم هما حطوها ولا عملوا إيه بالظبت قالولي كان في عربيه total lose عندهم فركبولي بتعتها ببلاش عشان منظر العربيه!!!ptmnlo123per112 7

وأنا هستنى على العربيه لأخر الإسبوع ويا تتتعدل يا إما هرحلهم
وكمان الحدفه إتصلحت لوحدهاptmnlo123per1106 مش عارف إزاي مع إني لما بكون عايز أشوفها بجربها في شارع عندنا عشان ضامنه إنه مش مايل
قديم 24-02-2009, 12:19 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

موضوع صالات الانتظار اللي بتشوف العربية منه ده شيئ مفروغ منه. بس زي ما قلت بردة بحب اقف جنب العربية. و عموما كان الله في عونك و فكر جديا قي بيع العربية دي حتي لو هتخسر فيها لان راحة البال اهم و الواحد مش ناقص حرقة دم و اعصاب و عل اقل هتعرف تنام باليل و انت مستريح

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 24-02-2009, 01:19 AM
yoko
Guest

انا معاهم لحد ما هما الي يخدوها وهما قلولي لو فيها مشاكل تاني هنرجعها للمصنع بس أنا مستني لما تجيب كل الي عندها عشان ميفتحوش بقهم تاني

الكلمات الدليلية
aveo, أفيو, منصور شيفرولية, شيفرولية