العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 02-04-2010, 08:20 PM
Antony Antony غير متواجد حالياً

Antony is on a distinguished road
افتراضي رد: تجربة قياده نيسان صني سوبر صالون 2010

شكراً على الموضوع د. مجمد
أنا حجزت نيسان صنى 2010 و لسه معرفش شكلها و خايف حد يضحك عليا و قالولى إن فى حاجات بتنزل هديه مع العربيه دى زى الباركنج سينسور و الفرش الجلد و بيقولوا كمان فى منها خليجى و فى مصرى و أنا معرفش برضه إيه الفرق , أنا إضررت أحجز بسرعه لأنهم فى مودرن موتورز قالولى هاتغلى و قالولى إنهم وكيل و الناس بتقول كمان إنه الواحد لازم يفاصل مع بتوع المبيعات فى الأماكن دى - إيه رأى حضرتك فى الكلام ده؟
قديم 30-04-2010, 04:51 PM
mohamed_sohail mohamed_sohail غير متواجد حالياً

mohamed_sohail is on a distinguished road

مودرن موتورز كدابين قالوا هاتغلى و الحق احجز و سربعوني و في الاخر اشتريت من السبع بعرض اقل 1500 جنيه مع كوبونات صيانه بالف جنيه
على العموم ما تقلقش و السبع بيديك العربيه و انت واقف وا حسن من مودرن

quote=Antony;159096]شكراً على الموضوع د. مجمد
أنا حجزت نيسان صنى 2010 و لسه معرفش شكلها و خايف حد يضحك عليا و قالولى إن فى حاجات بتنزل هديه مع العربيه دى زى الباركنج سينسور و الفرش الجلد و بيقولوا كمان فى منها خليجى و فى مصرى و أنا معرفش برضه إيه الفرق , أنا إضررت أحجز بسرعه لأنهم فى مودرن موتورز قالولى هاتغلى و قالولى إنهم وكيل و الناس بتقول كمان إنه الواحد لازم يفاصل مع بتوع المبيعات فى الأماكن دى - إيه رأى حضرتك فى الكلام ده؟[/quote]
قديم 02-05-2010, 11:44 AM
1stdriver 1stdriver غير متواجد حالياً

1stdriver is on a distinguished road

الف مبروك يا دكتور محمد ويا رب تشوف خيرها ويبعد عنك شرها
اولا السياره ما شاء الله عليها انا طالب منك بس طلب رفيع عاوز اعرف هى بتستهلك بنزين كتير ولا لا بس الموديل بتاع 2010 لان انا عندى سياره نيسان صنى 2008 وهى فيها كل اللى انت بتقوله بس بتاكل بنزين بطريقه مش كويسه واستهلاكهاللبنزين كبير
وما تقلقش من حوار العداد والعلامه بتاعه odo دى بتدل فعلا على عدد الكيلو مترات بس حضرتك فى حوالى 3 عدادات حاجه بعد odo لما تدوس على الزر اللى على العداد مره وده اول عداد تقدر تفضل مثبت ايدك على الزر وتصفره علشان تعرف انت النهارده مثلا هتعمل كام كيلو ولو دوست كمان دوسه على نفس الزر هتلاقى عداد ثالث وممكن مثلا تصفره علشان تعرف انت عملت كام كيلو لغايه الجامعه بس مش اليوم كله وترجع تصفره تانى وبكده يبقى عندك عدادين بتقدر تصفرهم براحتك غير بقى العداد الاساسى مش بيتصفر ده بيبقى مع عمر العربيه اللى عنده علامه odo علشان لما تيجى تبيعها ان شاء الله الزبون يعرف انت مشيت اد ايه وده كان تعليقى على العداد اكيد قراءات العدداد اللى حضرتك كاتبها فيها اخطاء لانك لعبت فى الزرار اللى على العداد من غير ماتاخد بالك وشكرا للموضوع الجيل وارجو الرد فى موضوع البنزين
قديم 13-06-2010, 10:51 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

الف مبروك ربنا يباركلك فيها
قديم 15-06-2010, 12:23 PM
sabry9 sabry9 غير متواجد حالياً

sabry9 is on a distinguished road

الف مبروك وربنا يديلك وتجيب كورولا

الكلمات الدليلية
تقرير