العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 25-10-2013, 03:52 PM
ahmed1_2 ahmed1_2 غير متواجد حالياً

ahmed1_2 is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار عن الماتريكس (لافيتا )

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
والله كانت تجربة صعبة على قد ما درست الموضوع واتعلمت اختيار عربية مستعملة وسمعت نصائح الناس لكن الواقع بيقول انك مش هتقدر تكشف على العربية زي ما انت عايز ولا هاتشوفها في النور والمكان مش منور انارة كافية والمكان ضيق العربيات مرصوصة جنب بعض يدوب تعدي والارض مغريقنها مياة علشان ما حدش ينام تحت العربيات عملت اللي اقدر عليه واشتريت عربية سيراتو 2006 جولد ب 58000 كل اللي كانو معايا لكن انا كنت عايز لافيتا وعايز اوفر شوية فلوس لكن لقيت كلها مصدية من تحت ولما رجعت برضه لقيت بارومة في العربية في الباب والعتب من ناحية العجل وعند باب السواق وفي الكبوت بس قالولي تتعالج عند سمكري وبعدين ترش بيتومين من الاخر مهما حصل شوف اكتر من واحد واوعى حد يثبتك ومن تجربة ما عملتهاش روح من الاخر عن ابو المعاطي بورسعيد
ادعولي ما يطلعش في حاجة تانية في العربية
في صوت حكة في الفردة الشمال قدام غيرت بطاحات وخرطت طنابير وظبط زوايا صرفت 700 جنيه ولسة الحكة موجودة
العجلة اللي فيها الحكة اوطى من الايمين بحوالي سنتيمتر
وربنا يستر
قديم 29-08-2014, 04:37 PM
a.darweish a.darweish غير متواجد حالياً

a.darweish is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار عن الماتريكس (لافيتا )

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
والله كانت تجربة صعبة على قد ما درست الموضوع واتعلمت اختيار عربية مستعملة وسمعت نصائح الناس لكن الواقع بيقول انك مش هتقدر تكشف على العربية زي ما انت عايز ولا هاتشوفها في النور والمكان مش منور انارة كافية والمكان ضيق العربيات مرصوصة جنب بعض يدوب تعدي والارض مغريقنها مياة علشان ما حدش ينام تحت العربيات عملت اللي اقدر عليه واشتريت عربية سيراتو 2006 جولد ب 58000 كل اللي كانو معايا لكن انا كنت عايز لافيتا وعايز اوفر شوية فلوس لكن لقيت كلها مصدية من تحت ولما رجعت برضه لقيت بارومة في العربية في الباب والعتب من ناحية العجل وعند باب السواق وفي الكبوت بس قالولي تتعالج عند سمكري وبعدين ترش بيتومين من الاخر مهما حصل شوف اكتر من واحد واوعى حد يثبتك ومن تجربة ما عملتهاش روح من الاخر عن ابو المعاطي بورسعيد
ادعولي ما يطلعش في حاجة تانية في العربية
في صوت حكة في الفردة الشمال قدام غيرت بطاحات وخرطت طنابير وظبط زوايا صرفت 700 جنيه ولسة الحكة موجودة
العجلة اللي فيها الحكة اوطى من الايمين بحوالي سنتيمتر
وربنا يستر

استاذ احمد
اولا ربنا يباركلك فيها
معلش انا كان ليا استفسار بسيط بخصوص سير الكاتينة بتاع كيا سيراتو 2004 خصوصا انها 1500 سي سي وكل اللي موجود بتاع 1600