العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو فلوانس Fluence

رينو فلوانس Fluence Renault Fluence 2009—present The Renault Fluence is a compact mid-size sedan produced by the French automaker Renault. This built at the Oyak-Renault plant in Bursa, Turkey and Santa Isabel factory, in Cordoba, Argentina for Latin America.

قديم 18-03-2010, 11:26 PM
محب السيراتو محب السيراتو غير متواجد حالياً

محب السيراتو is on a distinguished road
افتراضي رد: السيراتو الجديدة ولا الفلونس

خلاص قررت اجيب السيراتو انشاء اللة
قديم 20-03-2010, 10:32 PM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer elsayad مشاهدة المشاركة

طبعا السيراتو افضل ابعد عن الفرنساوى مشاكله كتير وغير عملى وقطع غياره مبالغ فيها جدااا

ازى يعنى الفرنساوى مشاكلة كتيرة و غير عملى ....الكلام دة غير سليم بالمرة ...دة الفرنساوى مغرق البلد ...
اللى مشاكلة كتيرة حقيقى هوة الكورى و اللى غير عملى بالمرة هوة الكورى

بالنسبة للفلوينس ..العربية دى اشترك فى تصميمها 400 مهندس من رينو فرنسا و كوريا و نيسان اليابان ..يعنى مافيش مجال للمقارنة مع السيراتو دى و الى شاف الاتنين حيحس بالفرق على طول فى المستوى التصميم و الخامات و الجودة من الداخل و الخارج لصالح الفلوينس
قديم 23-03-2010, 12:40 AM
engmoon engmoon غير متواجد حالياً

engmoon will become famous soon enough

انا محتارجدا برده ما بينهم
مش عارف اجيب ايه
قديم 08-02-2011, 03:48 PM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough

انا ارشحللك السيراتو لان الفلوانس مش منتشرة قوى على عكس السيراتو طالما منتشرة جامد كدة يبقى اكيد العربية دى حلوة وناجحة والا متكش اتباعت وتوكل على الللة وشوف انت ميال لانهو
قديم 08-02-2011, 04:15 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abd000 مشاهدة المشاركة

انا ارشحللك السيراتو لان الفلوانس مش منتشرة قوى على عكس السيراتو طالما منتشرة جامد كدة يبقى اكيد العربية دى حلوة وناجحة والا متكش اتباعت وتوكل على الللة وشوف انت ميال لانهو
اسمحلى اوضحلك نقطة الفلوانس مش منتشرة زى السيراتو عشان هى لسة نازلة و ده حاجة مش محتجة تفكير و انا شفت الاتنين من جوه و لقيت و اتاكدت ان الفلوانس افخم بكتير من السيراتو عشان فيه فرق بين شركة كورية و شركة فرنساوية و من الاخر اللى يحتار بين العربيتين و يجيب السيراتو فا ده عايز يوفر و لو وقفت على ايدك مش هتلاقى تفسير تانى منطقى