العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Yaris

Yaris تويوتا ياريس Toyota Yaris

قديم 11-06-2010, 03:27 AM
الصورة الرمزية mohamednageh
mohamednageh mohamednageh غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد ناجح
التخصص العملى: صاحب مكتب رحلات

mohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to all
افتراضي رد: ارجو المساعدة النترا ام سيراتو ام ياريس ام ميتسوبيشى

متسوبيش او تيوتا
قطع غيار متوفرة سعرها معقول شكل وسمعة في مصر وضمان اعادة بيعا السريع في حالة الضرورة بدون خسارة كبيرة

ميسرها تروق وتحلي
قديم 11-06-2010, 05:50 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezoo مشاهدة المشاركة

انا حجزت النترا at فتحة سأف وكيل 2011 بس ماحدش يفتكرانها الشكل الجديد الى لسه مانزلش لا نفس شكل ال2010وخايف اكون اتسرعت وما جبتش بنفس السعر بظبط سيراتواول فئه فىat بس2010ومافيهاش فتحه
انا كده بجد احترت هو اونكل غبور هاينزل النترا 2011 بنفس شكل 2010؟؟؟؟؟
مع احترامى لو ده مضبوط يبقى كده نصب لانها هاتتقفل فى مصر والشكل اتغير من السنه الجايه يعنى من 2011

استاذى العزيز لو الكلام ده صح يبقى تجيب سيراتو 2010 لانها بنفس السعر للالنترا اللى بتقول عليها 2011
وكده فعلا ليهم حق اصحاب التوكبلات يبيعوا ويشتروا فينا فى مصر ..........حاجه بجد تحرق الدم
قديم 11-06-2010, 04:16 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

الياريس :- اصغر حجما ً ووجود العدادات فى المنتصف غير مريح لى شخصيا ً
السيراتو والالنترا :- اوبشن عالى ( مع نفس السعر ) مقارنة بالمتسوبيشى ولكن عندى عقدة اليابانى والكورى
الميتسوبيشى :- والبوما تحديدا ً واسعة واثبت تلك السيارات عالطريق ويابانى وسعر اعادة بيع اعلى وانا شخصيا ً حسمت المقارنة بشراء الانسر 2010 خليجى
قديم 21-06-2010, 04:05 PM
الصورة الرمزية test
test test غير متواجد حالياً
من انا؟: sherif
هواياتي: cars

test is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezoo مشاهدة المشاركة

انا حجزت النترا at فتحة سأف وكيل 2011 بس ماحدش يفتكرانها الشكل الجديد الى لسه مانزلش لا نفس شكل ال2010وخايف اكون اتسرعت وما جبتش بنفس السعر بظبط سيراتواول فئه فىat بس2010ومافيهاش فتحه

انت فعلا اتسرعت لان العربية اللى انت جيبتها دى مش 2011
دى موديل 2010 بس اداك فاتورة ب 2011
هايتكتب فى الرخصه الموديل 2011 لكن هى فى الاصل موديل 2010 وانت اخدتها غالية على ثمنها
وارجو من الجميع ان يحذر من هذه الحركه اللى بتتعمل مع معظم اللى ماعندوش خبرة
الموديل الجديد للسيارات ياجماعه بيبدأ يتحجز من شهر 7...ولو انت جايب السيارة مواصفات خاصه ومستوردها بتبدأ تنزلك من شهر 7
ولو انت حجزت بتستلمها من اول نص شهر 8 او بداية شهر 9
ارجو ان تكون فهمت ما اريد ان اقوله لك
قديم 22-06-2010, 12:37 AM
محمد يونس محمد يونس غير متواجد حالياً

محمد يونس will become famous soon enoughمحمد يونس will become famous soon enough

البومه..........في منها 2010 جميع الفئات.......وطبعا هي افضل من كل العك الكوري ,,,,,,الياباني ياباني برضه يا مان