العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 31-05-2012, 06:07 PM
الصورة الرمزية tarek_sayed
tarek_sayed tarek_sayed غير متواجد حالياً

tarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to behold
للاهمية تحذير قطع غيار الحرفيين

الأخوة الأفاضل تحذير هام لكل من اراد ان يشتري قطعة غيار من الحرفيين لأنني رأيت مالا يخطر علي بال اي زبون
اولا- شفت واحد بيشتري قطعة الغيارر خلع من واحد كان عامل حادثة بعربيتة واخد قطعة الغيار دي وحط عليها علامة بتاعة المحل بتاعة وعلقها عندة علي انها استيراد يعني؟؟؟؟
ثانيا -شفت نفس صاحب المحل هو هو برضة واحد رجعلة طرمبة باور جولف 3 وقالة دي مش شغالة خالص ومابتقلبش نهائي قام قالة بعد خناقة كبيرة ان مالهاش مرتجع وممكن يكون السكاترا بتاعتك هي اللي بوظتها علشان كدة انا مش هارجعها ........؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا-لو في قطعة غيار الزبون رجعها وقاللة دي مش شغالة مش بيرميها او يركنها دة بيعلقها تاني ويبيعها لأقرب زبون تاني يجيلة ....!!! يمكن تشتغل معاة ؟؟؟؟؟؟؟ وهلم جرة
-----------------------------------------------------------------------------
انا شفت الكلام دة يا جماعة فعلا واقسم بالله في احد محلات الحرفيين وفي شارع يوسف صبري ابو طالب اللي هو شارع المرسيدس وانا كنت مش عايز اقول علي اسم المحل اللي شفت فية الكلام دة بس صديق ليا قالي حذر الناس منهم علشان ربنا يكرمك وما تشلش ذنب ناس تاني ممكن تقع في نفس الغلط
المحل اسمة(فتحي عدس) وصاحب المحل اسمة عمرو واللي شغال عندة بينصب علي الناس اسمة محمود الباقوري
ودة عينة بس واكتر من 80 % بيعملوا زية
وعلشان تاخد حذرك منهم قوللة فكلي القطعة دي من موتور وخلية يفكهولك قدام عينك
شكرا
طارق اسيوط
قديم 31-05-2012, 06:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير تحذير تحذير تحذير

ده رأيى فيهم يباشا من زماااااان

كلهم نصابييين مع أحترامى الشديد جدا لكل اللى بيحبوهم
قديم 31-05-2012, 07:57 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

شكرا على التنبيه

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 31-05-2012, 10:04 PM
الصورة الرمزية TiTo Sky
TiTo Sky TiTo Sky غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: طالب خدماوي
هواياتي: ركوب السيارات

TiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond repute

حسبنا اللة ونعم الوكيل

AHMED
قديم 01-06-2012, 03:20 PM
الصورة الرمزية tarek_sayed
tarek_sayed tarek_sayed غير متواجد حالياً

tarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to behold
للاهمية تحذير تحذير تحذير تحذير

الأخوة الأفاضل تحذير هام لكل من اراد ان يشتري قطعة غيار من الحرفيين لأنني رأيت مالا يخطر علي بال اي زبون
اولا- شفت واحد بيشتري قطعة الغيارر خلع من واحد كان عامل حادثة بعربيتة واخد قطعة الغيار دي وحط عليها علامة بتاعة المحل بتاعة وعلقها عندة علي انها استيراد يعني؟؟؟؟
ثانيا -شفت نفس صاحب المحل هو هو برضة واحد رجعلة طرمبة باور جولف 3 وقالة دي مش شغالة خالص ومابتقلبش نهائي قام قالة بعد خناقة كبيرة ان مالهاش مرتجع وممكن يكون السكاترا بتاعتك هي اللي بوظتها علشان كدة انا مش هارجعها ........؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا-لو في قطعة غيار الزبون رجعها وقاللة دي مش شغالة مش بيرميها او يركنها دة بيعلقها تاني ويبيعها لأقرب زبون تاني يجيلة ....!!! يمكن تشتغل معاة ؟؟؟؟؟؟؟ وهلم جرة
-----------------------------------------------------------------------------
انا شفت الكلام دة يا جماعة فعلا واقسم بالله في احد محلات الحرفيين وفي شارع يوسف صبري ابو طالب اللي هو شارع المرسيدس وانا كنت مش عايز اقول علي اسم المحل اللي شفت فية الكلام دة بس صديق ليا قالي حذر الناس منهم علشان ربنا يكرمك وما تشلش ذنب ناس تاني ممكن تقع في نفس الغلط
المحل اسمة(فتحي عدس) وصاحب المحل اسمة عمرو واللي شغال عندة بينصب علي الناس اسمة محمود الباقوري
ودة عينة بس واكتر من 80 % بيعملوا زية
وعلشان تاخد حذرك منهم قوللة فكلي القطعة دي من موتور وخلية يفكهولك قدام عينك
شكرا
طارق اسيوط