العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 15-01-2009, 01:36 AM
faragotta faragotta غير متواجد حالياً

faragotta is on a distinguished road
افتراضي رد: هيونداى فيرنا و دايو لانوس (مقارنة)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Romeeoo مشاهدة المشاركة

حبيبى
الفيلم اللى حضرتك عامله فى ××××× ده مالوش اى لازمة غير موالسة الإدارة العيانة اللى هناك
ناس كتير قرأت الموضوع ده كتير هنا وهناك ماحدش قال الكلام ده غيرك ماتزايدش ممكن يكونوا هوا و سبعاوى اصحاب وانا عن نفسى اعرف بشمهندس خالد كويس

كون فى علمك لو تبدلت الأوضاع وكان النقل من هنا بالأسلوب ده كانت الإدارة اللى انته بتوالسها دى شطبتك من زمان

من الأخر الموضوع بين باشمهندس خالد وصاحب الموضوع طلع نفسك منه وماتطالبش بشطب حد عشان ساعدتك لاقيته (سارق سريقة)

اسف لأن كلامى حاد شوية بس ماتروحش تطبل هناك بالمنظر ده كان ممكن تبعت رساله خاصة لسبعاوى وخلاص لأن باشمهندس خالد بقى مابيشاركش تقريبا فى المنتدى خالص وله اسبابه اللى هو حر يقولها

زى ما استاذ احمد انور قال قبل كده (عشان لا اتهم بالسرقةptmnlo123per1127) مش عايزين ننقل مشاكل هناك لهنا)
اولا: الادارة في ×××××× مش عيانة زي ما حضرتك بتقول
ثانيا : انا عمري ما فكرت اشارك في ××××× بس لما لقيت الموضوع عيني عينك كده كان لازم اعمل المشاركة دي وانا كاتب هناك ان دي اول مشاركة لي يعني احتمال (الموالسة) بتاعة حضرتك ده مش وارد اصلا لاني مش ناود ابقي (اداري) زي العضو الغير مشرف اياه
ثالثا: انا ما اعرفش م سبعاوي اصلا (و ان كانت معرفته شرف كبير) ولا اعرف (المقتبس)اللي عندك ولا (الاداري) بتاعه بس المفروض ان العضو المحترم ناقل الموضوع يحترم التوقيع بتاعه ويشير الي مصدر الموضوع الاصلي
ولا ايه رأي معاليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 16-06-2010 الساعة 06:56 PM
قديم 15-01-2009, 01:45 AM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faragotta مشاهدة المشاركة

اولا: الادارة في ×××××× مش عيانة زي ما حضرتك بتقول
ثانيا : انا عمري ما فكرت اشارك في ×××××× بس لما لقيت الموضوع عيني عينك كده كان لازم اعمل المشاركة دي وانا كاتب هناك ان دي اول مشاركة لي يعني احتمال (الموالسة) بتاعة حضرتك ده مش وارد اصلا لاني مش ناود ابقي (اداري) زي العضو الغير مشرف اياه
ثالثا: انا ما اعرفش م سبعاوي اصلا (و ان كانت معرفته شرف كبير) ولا اعرف (المقتبس)اللي عندك ولا (الاداري) بتاعه بس المفروض ان العضو المحترم ناقل الموضوع يحترم التوقيع بتاعه ويشير الي مصدر الموضوع الاصلي
ولا ايه رأي معاليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الإدارة هناك ناس مرضى نفسيين

اللى عايز يقلبها دعوزة
واللى بيترسم ع الحريم
واللى عنده امراض السلطة وحب السيطرة
واللى مفكر نفسه محمود عبد العزيز فى فيلم سوق المتعة لما خرج من السجن عشان يفتح سجن تانى
واخيرا اتحداك لو اللينك اللى انته حاطه هناك للمنتدى ده فضل موجود بعد الكلام اللى انا قلته

ده على فكرة مش كلامى ده كلام غيرى ومش حاقول هوا مين لأن ماينفعش بس انا متفق معاه جدا لأنه يعرف اكتر منى ومنك وقفل على النقطة دى لأنها مش موضوعنا

ثانيا: موضوع اول مشاركة والكلام ده سيبك منه طالما اول مشركة عرفت سبعاوى منين؟! ع فكرة مالوش رجلين

وكمان طالما اول مشاركة حضرتك غيران كده ليه على المنتدى ده

الحركات دى كنت بعملها زمان وانا فى ابتدائى احترم تفكيرى عشان احترم تفكيرك

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 16-06-2010 الساعة 06:55 PM
قديم 15-01-2009, 01:58 AM

اللى عايز يقلبها دعوزة
واللى بيترسم ع الحريم
واللى مفكر نفسه محمود عبد العزيز فى فيلم سوق المتعة لما خرج من السجن عشان يفتح سجن تانى
واخيرا اتحداك لو اللينك اللى انته حاطه هناك للمنتدى ده فضل موجود بعد الكلام اللى انا قلته

ده على فكرة مش كلامى ده كلام غيرى ومش حاقول هوا مين لأن ماينفعش بس انا متفق معاه جدا لأنه يعرف اكتر منى ومنك وقفل على النقطة دى لأنها مش موضوعنا

ثانيا: موضوع اول مشاركة والكلام ده سيبك منه طالما اول مشركة عرفت سبعاوى منين؟! ع فكرة مالوش رجلين

يا استاذي الفاضل
اولا: عيب تتكلم عن الناسس بالاسلوب ده
ثانيا:أول مشاركة دي مش معناها اني اول مرة ادخل علي المنتدي انا بادخل من فترة باستفيد من المنتدي و من منتديات تانية زي ما دخلت عند منتداكم المحترم اليوم لسوء حظكم (و ده برضه مكتوب في مشاركتي الاولي اللي هناك) و ممكن حضرتك او العضو الجامد التاني (الاداري) بمنتهي السهولة تروحوا هناك و تعرضوا مشاركاتي مش هاتلاقوا غير واحدة بس
ثانيا: جميع المشاركات و الردود معروضة باسماء اصحابها و الراجل (سبعاوي) مشاركاته تسبقه دائما يعني مش محتاج(ايدين و رجلين) علشان يتعرف بعكس ناس تانية محتاجة شوية مخ
ثالثا: سوق المتعة و الافلام الترسو اللي حضرتك بتشوفها دي مش من اختصاصي و كذلك تاريخك في ابتدائي ايضا لا يعنيني بشيء و ارجو عدم اغلاق الموضوع كما هو معتاد من الذين لا يملكون القدرة علي الرد
قديم 15-01-2009, 02:03 AM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

عموما الكلام خلص
والكدب هو اللى مالوش رجلين
قديم 15-01-2009, 02:05 AM

اللى عايز يقلبها دعوزة
واللى بيترسم ع الحريم

ياريت حضرتك تقرأ تعليق ادارة ×××××××× علي الموضوع لكي تعرف حقيقة الادارة التي تتجني عليها لاسباب انت وحدك تعلمها

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 16-06-2010 الساعة 06:57 PM

الكلمات الدليلية
لانوس