العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-06-2012, 02:29 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للدمايطه وبس

خد دى بقى
أنا أصلاً دمياطى بس عايش فى القاهرة
و زوجتى برضه من دمياط بس أكيد عايشه معايا ( برضه فى القاهرة)!!!
الغريب فى الموضوع أنى مروحتش دمياط غير مرة واحده
هو كان فى شهر العسل قولنا نطلع رأس البر ( بس كان أسوأ مصيف شفته فى حياتى )

أتصلنا بالأهل و أكدنا عليهم يحجزولنا شقه ( عشه) فى رأس البر, و تمام يا عم؟ آخر تمام
أول موصلنا توالت المفاجأت:
1- المواصلات من دمياط لرأس البر بـ 50 جنيه ( أتدبست فيها)
2- خدونا لسمسار و الليله بـ 200 جنيه فى شقه مفيهاش سرير و لا مطبخ و لا حمام و لا بتدخلها مياه أصلاً ( و إن كان عاجبك )
3- اللسان و الجربى و ... المناطق الحلوه كلها بقت نوادى خاصه للجيش و الشرطه أو قاعات أفراح, و طبعاً صعب الدخول.

بصراحه رجعت الحمد لله بعد 4 أيام بس كانوا عذااااااااااب, و من ساعتها أنا دمياطى من بعيد لبعيد.
قديم 20-06-2012, 07:06 AM
dozo012 dozo012 غير متواجد حالياً

dozo012 is on a distinguished road

ايمن انا وقعت و انت استلقتنى يا كبير انا بئا لا من دمياط ولا اعرف حاجه عنها انا عريس جديد يا معلم و عايز اجيب العفش بتاعى من هناك على بعد رمضام باذن الله و كنت عايز اخد فكره عن الاسعار قبل ما انزل و ادبس العفش كله ان شاء الله هيكون مودرن استيلات ايطالى فعايز اعرف اسعار غرف النوم و السفرة و الصالون و الانتريهات و الاطفال الى بالمواصفات دى تكون فى حدود كام و ايه الاماكن الى اشترى منها علشان مقعش فى ايد السماسرة و يضحك عليا مش كفاية اضحك عليا و هتجوز
قديم 06-07-2012, 02:55 AM
morooo89 morooo89 غير متواجد حالياً

morooo89 will become famous soon enough

يا هلا يا هلا انا كماني من داميتاااا
قديم 28-10-2012, 08:34 AM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم

انا محمد عبده من السويس معايا شيفورليه لانوس 2012

كنت عاوز استشير حضرتك فى شويه حجات

gogo_roka11@yahoo.com ده ايميلى

واسمى على الفيس محمد عبده ابو جلال

ياريت اتعرف بحضرتك
تحت امرك فى اى وقت

رقمى فى التوقيع لو عندك اى استفسار

خد دى بقى
أنا أصلاً دمياطى بس عايش فى القاهرة
و زوجتى برضه من دمياط بس أكيد عايشه معايا ( برضه فى القاهرة)!!!
الغريب فى الموضوع أنى مروحتش دمياط غير مرة واحده
هو كان فى شهر العسل قولنا نطلع رأس البر ( بس كان أسوأ مصيف شفته فى حياتى )
أتصلنا بالأهل و أكدنا عليهم يحجزولنا شقه ( عشه) فى رأس البر, و تمام يا عم؟ آخر تمام
أول موصلنا توالت المفاجأت:
1- المواصلات من دمياط لرأس البر بـ 50 جنيه ( أتدبست فيها)
2- خدونا لسمسار و الليله بـ 200 جنيه فى شقه مفيهاش سرير و لا مطبخ و لا حمام و لا بتدخلها مياه أصلاً ( و إن كان عاجبك )
3- اللسان و الجربى و ... المناطق الحلوه كلها بقت نوادى خاصه للجيش و الشرطه أو قاعات أفراح, و طبعاً صعب الدخول.

بصراحه رجعت الحمد لله بعد 4 أيام بس كانوا عذااااااااااب, و من ساعتها أنا دمياطى من بعيد لبعيد

حضرتك اتبعت بيعه وحشه اوى

مفيش اى حاجه من اللى حضرتك بتقول عليها دى خالص

لا مواصلات ب50 ولا عشه ب 200

ربنا يعوض عليك يا صاحبى

ايمن انا وقعت و انت استلقتنى يا كبير انا بئا لا من دمياط ولا اعرف حاجه عنها انا عريس جديد يا معلم و عايز اجيب العفش بتاعى من هناك على بعد رمضام باذن الله و كنت عايز اخد فكره عن الاسعار قبل ما انزل و ادبس العفش كله ان شاء الله هيكون مودرن استيلات ايطالى فعايز اعرف اسعار غرف النوم و السفرة و الصالون و الانتريهات و الاطفال الى بالمواصفات دى تكون فى حدود كام و ايه الاماكن الى اشترى منها علشان مقعش فى ايد السماسرة و يضحك عليا مش كفاية اضحك عليا و هتجوز
ربنا يتتمملك على خير

رقمى فى التوقيع اى حد عايز حاجه من دمياط يتصل بى

يا هلا يا هلا انا كماني من داميتاااا
اهلاٌ بيك يا مورو

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا
قديم 04-08-2013, 12:52 PM
الصورة الرمزية aboyoussef.m
aboyoussef.m aboyoussef.m غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

aboyoussef.m will become famous soon enough

أ / عصام
انت بجد معلوماتك هايله جدا وبارك الله فيك لانى استفدت منها جدا
واما عن نفسى كل سنه بصيف فى راس البر وبعتبرها بلدى التانيه لانى ملقتش اجدع من الدمايطه

الكلمات الدليلية
تعارف, دايو, عصام, غنايم