العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-12-2010, 08:11 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

متجمعين على خير
ان شاء الله فى المقابلة القادمة اكون معاكم

قديم 18-12-2010, 08:28 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

طبعا يا جماعه انا مش قادر اقول ليكم اد ايه انا سعيد جدا بل المقابله الى كانت امبارح و انا شاء الله نتقابل على طول و متشكر ليك جدا يا استاذ حازم على سفرك و كمان حضورك المقابله و يارب عقبال كل مره كده وشكرا ليكم جميعا

كريم على
قديم 18-12-2010, 08:34 PM
الصورة الرمزية karem ali

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

وفى نقطة عشان قولت لازم افصحه الاخ معتز صاحب الجرار الزراعى ماجاش المقابلة وباع رجالة مصرموتورز عشان كان خارج مع ....

يعنى باع رجالة مصرموتورز عشان كده متخيلين وايه رايك ياحازم باشا ياللى جاى من المحلة ومسافر فى اللى يعمل كده .؟
[QUOTE=Bahi;316860]

بس النسكافية اللى طلبتة كان "مزز" أوى زى بتاع معتز بك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و يبعده عن شر البنات اللي واقع فيها واحد صاحبه

ايه ده انتو عرفتو منين و ياتره هو مين ده

كريم على
قديم 18-12-2010, 08:37 PM
الصورة الرمزية karem ali

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمين الرحيم

تمت الحمد لله بنجاح المقابله رقم ....... بصراحه مش فاكر الرقم من كتر المقابلات الممتازه

و كان لي شرف لقاء العديد من الاعضاء الممتازين و المحترمين جميعا

بدايه اتفقت مع احمد بدر علي انه يصحيني الصبح بدري علشان اجي و احمد عارف ان نومي خفيف جدا و قد كان و صحيت بعد الاتصال رقم 13 ..احم احم

(مش بقولكم نومي خفيف) و نزلت و سافرت و قولت ادخل اصلي في احدي الجوامع علي الطريق كانت الساعه 12 و ربع مثلا و قولت الشيخ حيخلص علي طول لكن هيهات و مخلص صلاه الجمعه الساعه واحده و ربع في كفر الزيات !!!!!!

و الحمد لله الطريق كان فاضي و جريت علي 140 و 150 علشان اوصل و اقابل الناس دي كلها.

و الحمد لله وصلت علي الساعه اتنين وربع

و الحمد لله قابلت ناس كان نفسي اقابلهم

1.استاذ نبيل :عمدتنا و كبيرنا

2.استاذ اشرف: رجل من الزمن الجميل

3.استاذ علي :ابو كريم و دلوقتي بس عرفت كريم جايب اخلاقه العاليه دي منين

4.استاذ ايمن:ذوق و دماسه خلق

5.استاذ مهران :رجل الجولف الاول في المنتدي

7.استاذ محمد نعيم: حيبقي رجل الجولف الاول بعد ما كريم باع له عربيه مهران

8.استاذ كريم علي: شاب محترم ربنا يبارك له و يسعده دايما هو اخوه مازن و يبعده عن شر البنات اللي واقع فيها واحد صاحبه

9.استاذ محمد فيصل: رجل لا يحب التدخين

فريق الشيشه:

1.استاذ بدر :ما زهقتش من الكلام معاه امبارح بجد تحس انك تعرفه من سنين رغم ان دي تاني مره نتقابل وجها لوجه فيها

2.استاذ هشام باهي :اسكندراني متنكر في زي قاهري و طبعا خفه دم و اخلاق عاليه مش انا اللي حتكلم عليه و لا عن اخلاقه الواضحه في كل مشاركاته

3.احمد بدر: و نعم الاخ و الصديق.

و بحمد الله اني قضيت يوم مع اخواتي الكبار و الصغار

كان يوم ولا اروع الصراحه

شكرا ليك يا استاذ حازم و يارب يديم الحب ما بينا

كريم على
قديم 18-12-2010, 08:41 PM
الصورة الرمزية karem ali

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

وقدأصبحت عاده طيبه يلتقى أعضاء المنتدى فى الاسكندريه فى نفس المكان المعتاد فى الداون تاون قبل نهاية 2010 وبحضورأ/حازم خضر الذى جاء خصيصا للاسكندريه لحضور المقابله.
والاسماء على الصور مع حفظ الالقاب.

وان شاء الله سوف يتم انزال باقى الصور تباعاً ونتقابل دائماًعلى خير وفى الخير.

ودى باقى الصور

طبعاً ياكورسير الزملا قامو بالواجب مع كريم بخصوص العربى المكسر اياه والحروف الضايعه بس اتضح انه مظلوم والعيب على مدرس العربى بتاعه اللى كان اصلاً مدرس انجليزى متنكر فى صورة مدرس عربى وطبعاً النتيحه زى مانت عارف بس بجد المقابله كانت عايزاك..والاعضاء سهروا حتى الساعه 11 فى ابوالعباس بس للاسف ماكنتش معاهم لانى كان عندى واجب عزاء ...وللاسف انصرفت قبل المغرب وانا سعدت جدا بالتعرف على والد كريم وهو انسان ممتاز وزميل فى البترول واتناقشنا فى مواضيع عديده...
باقى الصور التى سأرفعها ليس فيهاصور ابوالعباس واتمنى لوحد اخد صور هناك يتكرم برفعها...وان شاء الله فيه أخبار حلوه بخصوص رحله سيوه...اسيبها للباشمهندس/ نبيل عبد الرحمن يضعها فى قسم الرحلات(سفارى وطرق)...
واسيبكم مع باقى الصور......خالص تحياتى للجميع.

مافيش نصيب نقابل الاستاذ /هشام على كل حال الظروف بتحكمنا كلنا اللى اتاخر اكيد معاه عذروبرضه اللى مشى بدرى ....وعلى الرغم من الوقت اللى قضيناه حسينا انها مقابله على السريع....وان شاء الله ربنا يجمعنا فى رحله معاًعشان يبقى فيه وقت أطول........
ودى كمان شويه صور
شكرا ليك يا استاذ اشرف على تعبك معانه انت و القبطان الصغير على الصور
و ان شاء الله نتقابل على خير فى المرات القادمه

كريم على