العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-12-2010, 12:44 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

وأنا حسبقك النهاردة بالليل ان شاء الله وأنتظرك على أحر من الجمر فى القاهرة بأذن الله (علشان بالمرة تقولى مقابلة الاسكندرية مهران بك حدد مكانها ولا لسة؟)
ههههههههههههه
ان شاء الله توصل بالسلامة
واول لما مهران حيحدد اوعدك مش حقولك الا على الميعاد على طول

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-12-2010, 12:53 PM

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ماشاء الله صحبة جميلة ويارب متجمعين فى الخير دائماً
واعذرونى عن الغياب عنكم لظروفى القهرية حالياً وان شاء الله معاكم فى المقابلة الجاية علشان بجد نفسى اتعرف على استاذ اشرف ومهران وباهى ونفسى اشوف بدر واحمد ومعتز وكريم وايمن
انا سمعت الكلام دة قبل كدة فين

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-12-2010, 01:26 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ماشاء الله صحبة جميلة ويارب متجمعين فى الخير دائماً
واعذرونى عن الغياب عنكم لظروفى القهرية حالياً وان شاء الله معاكم فى المقابلة الجاية علشان بجد نفسى اتعرف على استاذ اشرف ومهران وباهى ونفسى اشوف بدر واحمد ومعتز وكريم وايمن
انا سمعت الكلام دة قبل كدة فين
والله أنا الحقيقة عمرى ما سمعت الكلام دة من وائل بك قبل كدة يا أحمد بك...

...أنا قرأتة مليون مرة منك يا وائل بك ونفسى أشوفك مرة واحدة بس علشان أسمعك!!!

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 18-12-2010, 01:32 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

والله أنا الحقيقة عمرى ما سمعت الكلام دة من وائل بك قبل كدة يا أحمد بك...

...أنا قرأتة مليون مرة منك يا وائل بك ونفسى أشوفك مرة واحدة بس علشان أسمعك!!!
حتقرا وتسمع الكلام دة كتيرررررررررررررررررررررر رر

قديم 18-12-2010, 01:38 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله يااستاذ اشرف ماكنش فيه ابو العباس واستمرت السهرة فى دوار جحا فى داون تاون للساعة 11 مساء وانا مشيت 9 وكان كريم ومحمد فيصل واحمد بدر وحازم خصر وهشام باهى (مع حفظ الالقاب للجميع ) لسه قاعدين واستاذ هشام جه 6 و 35 دقيقة متاخر يعنى
مافيش نصيب نقابل الاستاذ /هشام على كل حال الظروف بتحكمنا كلنا اللى اتاخر اكيد معاه عذروبرضه اللى مشى بدرى ....وعلى الرغم من الوقت اللى قضيناه حسينا انها مقابله على السريع....وان شاء الله ربنا يجمعنا فى رحله معاًعشان يبقى فيه وقت أطول........
ودى كمان شويه صور
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 100_0777.jpg‏ (55.6 كيلوبايت, المشاهدات 12)
نوع الملف: jpg 100_0799.jpg‏ (38.6 كيلوبايت, المشاهدات 11)

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"