العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 06-11-2008, 10:38 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أسعار الصيانات الدورية للميجان 2 ( منقول بتصرف )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

تم الرد من قبل ما أشوف الرد ده

ويا صديقى العزيز.............ده سعر المرايا كاملة لأنها أتكسرت تماماً عندى ولم يبقى منها ما يصلح للأستخدام
يبقى أنا أتنصب عليا يا رجاله ptmnlo123per111
قديم 06-11-2008, 11:37 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute

أنت جبتها منين يا باشا ؟؟

قديم 06-11-2008, 01:01 PM
الصورة الرمزية aboelezz
aboelezz aboelezz غير متواجد حالياً

aboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura about

أنا رأيي الشخصى الأوروبى أحسن من اليابانى والألمانى أجسن الأوروبى زده ميعيبش السيفيك طبعاً بس هى أراء شخصية و أرتياح

حضرتك بتدور فى حدود كام ؟

ولو فى أى أسئلة بالنسبة للميجان.....أنا موجود بس لازم تحط حاجة فى بالك.....الميجان هتعمل صيانتها الدورية فى التوكيل وبأنتظام هتبقى زى الفل( الأسعار موجودة فوق ).....مش هتعمل كده يبقى بلاش ميجان
السلام عليكم

يعني في حدود 140 الف فانت ايه رايك الاحسن في السعر ده
قديم 06-11-2008, 01:22 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelezz مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

يعني في حدود 140 الف فانت ايه رايك الاحسن في السعر ده
بغض النظر عن الميجان.....

لو بتدور على زيرو يبقى قدامك أوكتافيا A4 بس أسمع أن اللى بينزل منها دلوقتى مانيوال بس
وممكن تزود حاجة بسيطة وتجيب فوكس أو سيفيك.

لو ممكن تدوس فى مستعمل خفيف.......يعنى حاجة مو 2007 أو 2008 يبقى تدور على أوكتافيا A5

قديم 07-11-2008, 05:25 PM
الصورة الرمزية aboelezz
aboelezz aboelezz غير متواجد حالياً

aboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura about

بغض النظر عن الميجان.....

لو بتدور على زيرو يبقى قدامك أوكتافيا A4 بس أسمع أن اللى بينزل منها دلوقتى مانيوال بس
وممكن تزود حاجة بسيطة وتجيب فوكس أو سيفيك.

لو ممكن تدوس فى مستعمل خفيف.......يعنى حاجة مو 2007 أو 2008 يبقى تدور على أوكتافيا A5
شكرا على اهتمامك يا باشا بس فوكس ولا سيفك ايه الاحسن فورد ولا هوندا انا محتار بجد بس انا مياتل للفوكاس بس قلقان لانها لسة جديدة في السوق وتوكيلها جديد كمان
بالنسبة للاوكتافيا لا انسى مش بفضلها خالص
بس غريبة انا كنت بفكر في الميجان ولقيتك مش بتكلمني عليها خالص رغم كنت فاكر انك هتقولي عليها وان سعرها مناسب ولا انت شايف حاجة تانية

التعديل الأخير تم بواسطة aboelezz ; 07-11-2008 الساعة 05:29 PM