العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 17-12-2011, 01:54 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تسريب صور كيا سيراتو 2013 الجديدة كلياً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

ماشى شكل حلو وتسلم انك جبته لينا بس
انا ليه مثلا اجدد عربيتى على شان اجيب شكل تانى
يعنى ايه يعنى انا مثلا مثلا معايا سيراتو 2012 فيها تكيف باور سينسور ركن والحجات اللى اسف انى اقول عليها امكانيات متخلفة الى حد ما ايه بقى اللى يخلينى اشترى سيراتو 2013 الى فيها نفس الامكانيات بس الشكل متغير بدون النظر الى السعر
فعلا انا مخنوق ان الوكلاء السيارات اللى بينزلوها فى مصر بتكون عبارة عن شكل بس بس الامكانيات مفيش خالص
يعنى مثلا هيونداى النترا هنا فى مصر نازلة بشكل جديد بس هى هى الامكانيات تكيف باور سينسور مش عارف ايه وكده بس تعالى شوف هيونداى النترا 2012 اللى نازلة فى اليابان او على ما اعتقد كوريا المهم العربيه هى نفس الشكل اللى نازل مصر بس شوفوا بقى الامكانيات العربيه بتركن لوحدها مش فيها سينسور خلفى للركن وانت اتفضل اركن الرعبيه فيها جهاز بيفضل يكلمك يقولك على الى بيحصل دلوقت مش اخبار لا على مثلا السيارة فيها جى بى اس وبرضوا بيفضل يكلمك طول ما انت سايق يقولك على اخبار الرحلة والوقت اللى فاضل والسرعه واسماء الشوارع لو عاوز وحاجه جامده جامده وانا شرحى عارف انه مش مظبوط بس انا عاوز بس اوضح لكم نظريتى فقط وشكر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندك حق تسلم ايدك
الوكلاء بيستخفو بعقول المستهلك المصرى

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 17-12-2011, 02:43 PM
epnmasr epnmasr غير متواجد حالياً

epnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond repute

ليست ميزه أن يتم تغيير الشكل كل عام أو أثنين والحفاظ على الشكل لمده لا تقل على ثلاث سنوات هو الميزه التي تساعد على توافر قطع الغيار الخاصه بالشكل الخارجي
فلا يوجد سوق في العالم يستوعب كل هذا التغيير في فترات قصيره دون أن يؤثر ذلك على توافر قطع الغيار بالسلب
قديم 17-12-2011, 05:15 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

كوريا بقى بعد كده هايخلوها تطير

عمرو احمد
01003388954
قديم 24-12-2011, 05:24 PM
devil_storm devil_storm غير متواجد حالياً

devil_storm has a spectacular aura aboutdevil_storm has a spectacular aura about

تصميم رهيب!!! حاجة كدة بعد 20 سنة
قديم 30-12-2011, 05:46 AM
الصورة الرمزية مبارك القناوى
مبارك القناوى مبارك القناوى غير متواجد حالياً

مبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond repute

: 01FDAB~189:

جميع المواضيع منقولة للأمانة

لا تجادل احمق فانه ينَزلك لمستواه ثم يغلبك بالخبرة