العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 09-08-2012, 04:42 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العضو yahiaashraf ( اعتراف للجميع )برجاء دخول الموضوع لاهميته الشديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

احيييك

بس اعذرنى بصراحه بعد ما قريت بقيت كده بالظبط

:craz yW14:

وكده كمان

:sycho2 6::sych o26::sy cho26:: sycho26::sycho26 ::sycho 26::syc ho26:

: 4:

عارف و الله انكم مستغربين

بس هى دى الحقيقه
و كان لازم اقول كل حاجه
مش احسن ما افضل مخبى كده

: Wkiss5:
قديم 09-08-2012, 05:05 AM
Al Ghareeb Al Ghareeb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق

Al Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to beholdAl Ghareeb is a splendid one to behold
افتراضي رد: العضو yahiaashraf ( اعتراف للجميع )برجاء دخول الموضوع لاهميته الشديده

أنا نفسى تبطل تغرق المنتدى بوصفات الأكل الكتيرة دى لأن نسبة مشاهداتها بسيطة معظم الأعضاء مبيدخلوهاش

و ثانيا سيبك من توفيق عكاشة لأن الانسان الطبيعى بيقلل من شأنه لما بيتكلم عن شخص زى دا

انت عامل موضوعات متميزة و تقنية محترفة فخليك على نفس المشوار

دا رأيى المتواضع فأرجو انك تتقبله بصدر رحب

و الله أعلى و أعلم
قديم 09-08-2012, 05:28 AM
الصورة الرمزية أدهم صبرى
أدهم صبرى أدهم صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل المستحيل
التخصص العملى: قاهر العمالقة وثعلب الثلوج
هواياتي: قتل الجواسيس وتدمير أعداء مصر

الموقع: تحت علم مصر فى أعماق الخطر عند جزيرة الجحيم بعد أرض الأهوال على إيدك اليمين
أدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond repute

انا يحيى اشرف
طالب ثانويه
فى شهر 7 اللى فات انا كملت ال 16 سنه
و حاليا انا ماشى فى اول ال 17 عام
انا باذن الله داخل الصف الثانى الثانوى

( كان لازم اريح نفسى و اقولكم الحقيقه بكل امانه )

أنا ما باكلش من الكلام ده.
1- قول إسمك وسنك وعنوانك
2- إيه علاقتك بالموساد
3- إيه علاقتك بإغتيال كينيدى
4- كنت فين لما مناخير أبو الهول إتسرقت
5- إيه علاقتك بزلزال اليابان
6- إيه علاقتك بثورة منتدى مصر موتورز
7- فيه ناس بتتهمك إنك عندك كشاكيل خارجية "قصدى أجندات خارجية" لقلب نظام المنتدى.
8- مين أعضاء الخلية اللى معاك فى مصر موتورز
9- واخد كام علشان تحط الطبخات والحاجه الساقعه المشبره فى مصر موتورز وتذل أعضاء المنتدى فى نهار رمضان
10- بتجيب الطبخات دى منين.
بوليس المنتدى ==>> إقبضوا عليه

متخافش أنا كنت بهذر معاك.

فى شهر 7 اللى فات انا كملت ال 16 سنه
و حاليا انا ماشى فى اول ال 17 عام
انا باذن الله داخل الصف الثانى الثانوى
أحلى أيام "ليت الشباب يعود يوماً".
المهم شد حيلك فى الثانوية وطالما إنك بتحب العربيات حط عينك على حاجه ليها علاقه بالعربيات زى هندسه قسم ميكانيكا. وربنا يوفقك ونشوفك مخترع كبير.

وبعدين كلمة إعتراف دى كبيرة. أنا افتكرتك طلعت أمن دوله وهتسلمنا

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله

إتحاد الأطباء العرب
بخمسة جنيه انقذ اخوتنا السوريين بالتبرع برسالة فاضية
على رقم 9596
انشرها تؤجر

قديم 09-08-2012, 05:32 AM
hamdy said hamdy said غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: الكمبيوتر / ومصر موتورز

hamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant futurehamdy said has a brilliant future

الثراحة الثراحة انا عندى 14 سنة ومحدش يسالنى بتتكلم فى السياسة لية
قديم 09-08-2012, 05:56 AM
الصورة الرمزية أدهم صبرى
أدهم صبرى أدهم صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل المستحيل
التخصص العملى: قاهر العمالقة وثعلب الثلوج
هواياتي: قتل الجواسيس وتدمير أعداء مصر

الموقع: تحت علم مصر فى أعماق الخطر عند جزيرة الجحيم بعد أرض الأهوال على إيدك اليمين
أدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond repute

أنا نفسى تبطل تغرق المنتدى بوصفات الأكل الكتيرة دى لأن نسبة مشاهداتها بسيطة معظم الأعضاء مبيدخلوهاش
أنا مش معاك فى الرأى ده.
لإن الأكلات ممتازه
ولكنها تعذيب فى رمضان

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله

إتحاد الأطباء العرب
بخمسة جنيه انقذ اخوتنا السوريين بالتبرع برسالة فاضية
على رقم 9596
انشرها تؤجر