العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-01-2011, 12:32 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والله ياكورسير انا وانا معاهم قعدت اضحك على الموقف ده مش عارف اقولك قد ايه بجد استاذ احمد بدر مالوش حل وكمان مراسلنا الكبير استاذ بدر بسيونى من امام كافيه ابوسلامه طنطا ههههههههههههههههههههههههه هههههه
وان شاء لازم تيجى مقابله اسكندريه عشان انت واحشنى جدا والله وانا على فكره فى المصنع عندى كانو مكلفنى بشيفت تسليم بلاط بليل يوم الجمعه الجايه واللى بعدها قولتلهم مش ممكن ابدا مصرموتورز رقم واحد وبعد كده يحصل اللى يحصل يعنى اوعى تيجى قبليها بكام يوم وتقول مش هقدر اجى والشغل ومش الشغل مالناش دعوه صدقنى هجيلك البيت واخليك تركب الأسبرنزا غصبا عنك ياعدو الصينى الأول
ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

لا متقلقش يا زعيم ان شاء الله جي بأذن الله لانك واحشني جدا وكل شوية ادخل علي موضوع صور دريم لاند افتكر اليوم الجميل ده

وبعدين شكلي كدا فعلا هاجي معاك هههههههههههههههههه العربية راكبها عفريت ومنتظر اشوف فيها ايه النهارده عند العفشجي
قديم 24-01-2011, 12:43 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

لا انا احتج يا كورسير لازم تيجى بفيفى عشان معتز عايز يعمل سبق بالجرار بتاعة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 24-01-2011, 01:09 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

لا متقلقش يا زعيم ان شاء الله جي بأذن الله لانك واحشني جدا وكل شوية ادخل علي موضوع صور دريم لاند افتكر اليوم الجميل ده

وبعدين شكلي كدا فعلا هاجي معاك هههههههههههههههههه العربية راكبها عفريت ومنتظر اشوف فيها ايه النهارده عند العفشجي

ياريت والله تيجى معايا ياكورسير واقابلك فى اى حته ده انت تنور وزتى ياابوحميد ولو عايزنى ااطلعهالك الشقه عندك عشان تركبها اطلعهالك هههههههههه بس انت تؤمر بس ياكبييييير وربنا يطمنك على الجميله فيفى ويرزقك بزبون مطار ههههههههههههههههههههههههه هه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 24-01-2011, 01:44 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

صدقني يابيسو انا زعلت اوووووووي اني معرفتش ارجع ليكم تاني واخدت قرار ان شاء الله مش رايح الشغل يوم الجمعة (مقابلة اسكندرية) واقفل العيادة عشان خاطر الناس الحلوة الي بجد قعدتها متتعوضش

والله يا دكتور انا كان نفسي اجي اتعرف علي حضرتك وان شاء الله انا هاجي مخصوص اسكندرية علشان حبيبي كلهم ملوك الغربية
قديم 24-01-2011, 01:52 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههه
رغم اني مقرر ما ردش علي مراجيحك لكن بصراحه مش قادر امسك نفسي من الضحك
تعليق في الجون ممكن اديه افضل تعليق في المقابله
ههههههههههههههههههههههههه ههههه

كدا بردك يا حازم باشا وانا اللي دايما بشجعك مش عايز ترد علي مراجيحي ماشي يا زعيم بس علي فكرة احمد بدر عمره ما هينصرف زي اي عفريت ده عفريت لازقه بغره ههههههههههههههههههههههههه هه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mn200 مشاهدة المشاركة

انا عاوز احضر الجاية

هي فين في الداون تاون

اصل المكان دة قريب اوي من بيتي

انا ف حتة اسمها الحضرة

او الخشب ع السريع

منطقتي المفضلة في اسكندرية الحضرة ومزاد الفاكهه اللي عندكم منطقة جميلة ومنتظرينك يازعيم في المقابلة ولازم تيجي وكلم اي حد من اللي عندك في اسكندرية هيوصفولك الطريق علشان انا ممكن اتوهك