العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 05-12-2011, 10:04 PM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough
افتراضي ممكن حد يقولي علي حد بيعدل فوانيس..!!

السلام عليكم

معايا كورولا 2004 وعايز اشتري فانوسين تايواني جداد وزينون وعدسات

انا عايز حد يكون كويس وسعرة حلو في الاسكندريه علشان يركب الحجات دي

طبعا الكل هيقولي عزبه سعد بس انا مش برتاح لاي حد منهم واسعارهم خياليه عن تجربه..
انا بشتري حاجتي من السعوديه ارخص بكتير جدا من هنا علشان كدا عايز حد كويس وعمل شغل قبل كدا علشان ميكسرش في الحاجه

ياريت اللي يعرف حد كويس مايبخلش عليا

وشكراً
قديم 06-12-2011, 12:33 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يقولي علي حد بيعدل فوانيس..!!

روح ل احمد طه في ش جمال عبد الناصر قبل نفق سيدي بشر وانت رايح علي محمد نجيب حاجته كويسه وحنين
قديم 06-12-2011, 12:49 AM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

روح ل احمد طه في ش جمال عبد الناصر قبل نفق سيدي بشر وانت رايح علي محمد نجيب حاجته كويسه وحنين
شكراً
هشوفه كدا يارب يطلع كويس
قديم 15-12-2011, 05:22 PM
الصورة الرمزية Lonely
Lonely Lonely غير متواجد حالياً

Lonely is on a distinguished road

للاًسف آنآ آللى آعرفه ف آلهرٍم

آتمنى آلآعضآء اللى من آسكندرية يفيدوك :]
قديم 21-12-2011, 03:08 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

فيه حد كان موجود على الفيس بوك والي اعرفه إنه هنا معانا في مصر موتورز وهوا شكله راجل فنان على فكرة بس عموما هوا من القاهرة من الهرم فا مش هتخسر حاجة فك الفانوسين ووديهومله.
لو يهمك الموضوع قولي أكتبلك رقم تليفونة أو أبعتلك اللنك بتاع صفحته على الفيس بوك.
ملحوظة: انا ما إتعاملتش معاه بس لما بيرفع صور شغله بيعجبني قوي انا كنت على إتصال خفيف كدة معاه علشان ناوي لما أنزل أجازة أروحله أعمل عنده حاجات كتيير.