العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سول Soul

قديم 29-06-2012, 03:51 PM
حاتم عبدالرؤوف حاتم عبدالرؤوف غير متواجد حالياً

حاتم عبدالرؤوف will become famous soon enoughحاتم عبدالرؤوف will become famous soon enough
افتراضي رد: انا حاسس اني اتنصب علي في كيا سول 2013 من معرض سمير اوتو

يا سيدنا كولو واحد والله هى الفرق تحسو فى التكيف بس مش اكتر لكن والله ولا فرق ولا حاجه بلا خيبه انا لسه شارى سيراتو 2012 فى شهر ابريل بس كنت عارف اكشف عليها مش بالطيبه اللى انت تعاملت بيها معاهم وانا روحت سمير ريان وفضلت معشمهم لحد مالاقيت افضل سعر من عند حد تانى واشتريت وهما كانو هيتجننو لان لانى جبت نفس المواصفات بفرق حوالى 2000 جنيه فده نصيب ولكن قدر اللله ومشاء فعل لكن الكل بيتساوى فى موضوع المعارض لكن محتاجه حد يبقى صاحى وعندو فكره عن الاسعار فى اكتر من مكان لكن على مايبدو ان الحكايه فى البلد بقت ازمة امانه وثقه وتعاملاتنا كلها نصب فى نصب شعب بيفكر ازاى اول لما يصحى من النوم الصبح هيحط ايدو فى جيب الناس ازاى وانت ممكن تقيس كلامى على ما انت تراه عندك فى الشغل لكن احمد ربك انها جت على اساس كده وممكن تروح تعمل بردو شكوى وتهددهم بانك هتنزل الشكوى فى الجرايد ومش هتكون فى ملاحق السيارات اللى بيشترو فيها الاعلانات وهتكون اكبر مما يتخيلو لكن بردو اتكلم مع الحاج سمير انا اسمع انو راجل معقول واشرحلو لو تفهم اوك محصلش اتخذ بعدها كل اللى تقدر تعملو وماتقلقش كل القنوات بقت مفتوحه لاتخاذ اللازم تجاه اى حد سواء جرايد او فضائيات فبراحتك وكولو هيشتغل وهتلاقى اللى عايز يسويلك الموضوع عشان يوسطو ه من المعرض ويراضوك جرب ورتب ورقك وشوف وربنا معاك واللففففف مبررررررررررررررررررروك عليك وربنا يديلك خيرها ويبعد عنك شرها
قديم 01-07-2012, 11:10 PM
mok3336 mok3336 غير متواجد حالياً

mok3336 will become famous soon enough

حاسس حاسس أن اتنصب عليك ؟؟؟
هو فعلاً اتنصب عليك
انا مش هقولك زى الناس ايلي عماله تصبرك و خلاص معلش انت دافع فلوس
لازم تاخد حقك منهم و أنا شايف يا سلام لو عرفت ترجع العربية من أساسة و تشتري من مكان تاني
قديم 03-07-2012, 10:03 AM
omarswimmer omarswimmer غير متواجد حالياً

omarswimmer is on a distinguished road

أنا روحت المعرض و كان فيه سيارتين كيا سول واحدة سوداء و وحدة لوئلوئى... و اللؤلؤى كانت خليجى برضو و بنفس المواصفات دى و جنوط 18 و ABS و تكيف تاتش و كاميرا و مريات ضم و مالتى فنكشن و بدون فاميه و بدون كونسول ...
دى كانت موديل 2012 ب132 ألف...

بص حضريتك أنا أنصحك مدام لسة مرخصتش يا ترجع العربية و تشتيرى من حتة تانية يا ترجعها م تجيب من عندهم كيا سول 2012 وكيل ب140 ألف جنيه كاملة... أنا شوفتها عندهم و الزيادات الفيها أناها نزلا LED و multi function أكثررر و ضمان الوكيل و فاميه على الرخصة و جنوط 16 لاكن تكيف بكرة و فيها كونسول ..
قديم 03-07-2012, 03:21 PM
الصورة الرمزية amrtoti
amrtoti amrtoti غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم مصرى عربى
التخصص العملى: مهندس معمارى
هواياتي: كرة القدم

amrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the rough

فى طبعا فى مصر موديلات 2013 مين قال مفيش وانا معايا واحدة وفى مليون طريقة تعرف بيها موديل االعربية 2012 ولا ال 2013 ولا اى موديل كان
فى رقم هتلاقية تحت البرباريز بتاع العربية من ناحية السواق رقم كبير كدة الرقم ده ممكن تعرف بيه كل حاجة عن العربية وده رقم تليفونى كلمنى واقولك تتعرف موديل العربية من شركة كيا ازاى
01063296677
قديم 25-07-2012, 02:12 PM
kariem elsayed kariem elsayed غير متواجد حالياً

kariem elsayed is on a distinguished road

استاذ حاتم ممكن تقولي علي معرض كويس اشتري منه خليجي في القاهره ويبقي كل الكماليات و ارخص سعر