العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-03-2011, 11:00 PM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

ماشاء الله
لا قوة الا بالله
شكلكم يفرح ويشرح القلب
وباذن الله سأكون موجودا في المقابلة القادمة في القاهرة
قديم 13-03-2011, 11:12 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند النجار مشاهدة المشاركة

بجد احسنت يا ابو الاسعاد

كل تقارير المقابلات اللي عملتها بتطلع حلوة وخطوط عريضة وحوار لغويات

الله ينور عليك

و فعلا كان يوم جميل جدا واتشرفت بمقابلتكم حسيت كاني مع ناس اعرفهم من سنين

و ارجو تكرارها قريبا و المرة دي اوريكوا العربية

(يعني كان لازم تقول المستقبلية)

و نتجمع علي خير ان شاء الله

اتشرفت بمعرفتك يا مهند باشا ونورت المقابله و يارب دايما نتقابل علي خير و شيل المستقبليه و لا تزعل بس عايزين نشوفها بقي علي الواقع
ربنا يكرمك و يحققلك الي تتمناه يارب
قديم 14-03-2011, 12:24 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا رتني كنت معاكم عملوها الوحوش في عز المعمعه اللي احنا فيها ديه ههههههههههههه

ادعولي بس اني اقفشكم في مره وساعتها مش هخليكم تروحو

وبعدين ينفع التريقة ديه يا حاج كومي وانا اللي قولت انك هتعلم عليهم ينفع اللي بيحصل ده يا رتني كنت جيت مكنتش خليت ابو الاسعاد عرف يعمل الموضوع ده من كتر الرعشه اللي كانت هتبقي في ايده وهو بيكتب الموضوع هههههههههههه
يا سبحان الله نفس التعليق بتاع كل مقابله
والله يا استاذ بدر انا هسمع كلامك فى اى كلام تانى تقوله

كريم على
قديم 14-03-2011, 01:33 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

طبعا فى الاول اشك نجم المواضيع والتظبيط ابو الاسعاد
ثانيا استاذ على وعربيتة لانه اول واحد كان حيموت ويورينا البرنسيسة الماذا ربنا يباركلة فيها ويكفية شرها وانه سمحلى طبعا انى اركبها ودى حاجة جميلة اوى منه
ثالثا ورابعا وخامسا وسادسا الناس الاول مرة اتعرف عليهم معأنى حسيت انى اعرفهم من قبل كدة رغم قلة الوقت الانا جلست معاهم فية (( الكومى و هيونداى واستاذ عماد ومهند ))

وطبعا حبيبى كيمو والاب الجميل والاخ الغالى الجميل اوى ماذن وطبعا عمدة
وعمدتنا استاذ نبيل واخويا احمد بدر القابلنى بالعتاب لعدم اتصالى به عند معرفتى بالحادثة بتاعتة ولة منى كل الاسف .
وحبيبى استاذ سيف باشا الاتهمنى انى هربت من انى افسحة فى الاسكندرية معأنه عارف ان جوجو عملتها معايا وطلعت دخان من التابلوه وانا جاى ومكنتش عارف اعمل ايه وكنت قاعد قلقان لانى لما كنت بشغل العالى كانت الريحة والدخان بيزيد وكنت عايزاروح للكهربائى بسرعة لكن مهنش عليا مجيش المقابلة وقابل الناس الجميلة دى حتى لو اطريت آسفا ان يحصل حاجة فى الطريق لحبيبتى جوجو
والحمد لله تمت المقابلة الجميلة ورجعت واحدة واحدة الى الكهربائى كنت ماشى على 80 و 90 لحد الكهربائى اللقى ان اسلاك الانذار القديم ملمسة وهى الكانت بتتحرق والحمد لله انها مملتش حاجة فى الدفيرة وتمت الصيانة والحمدلله
اشكرا شكرا كثيرا على شكرك الرئع .... مشكور
و الله أنا كنت عايز أوريكو العربية علشان يمكن حد يتهف في عقله و يفكر يجيبها علشام ماحسش إني لوحدي
و بعدين أنا اللي اتشرفت انك ركبتها و باقي اخواتي

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 14-03-2011, 03:29 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

كعاده رجال مصرموتورز مقابله من مقابلات الأحلام اللى الواحد بيمشى منها طاير وسعيد ومبسوط ومتشرف انه قابل الناس اللى بيحبهم وبيحبوه واتشرف بناس جديده وانا للأسف مكانش ليا الشرف فى المقابله دى للظروف اللى كلكوا عارفنها بس الحمدلله على كل شىء وياجماعه الواحد مش عارف يشكركم ازاى ولا يقول ايه عن اللى عملتوه معايا فى اليوم ده بجد والله هونتوا عليا كتييير جدا لدرجه والله خلتنى ابكى من كم التليفونات والرسايل والمشاركات اللى فى الموضوع اللى عمله اخويا وحبيبى وصاحبى ابوالأسعاد ففعلا شكرا لكل الأعضاء وخاصه اخواتى اللى مقدرش استغنى عنهم وعن الأطمئنان عليهم ابوالأسعاد والكومى وكريم واستاذ سيف واحمد حمدى والدكتور عمرو فانتازيا وكل الأخوه اللى بجد حسسونى انى مش لواحدى وانهم معايا علطول وانا اللى بتأسف انى قلقتكم عليا وشغلتكم بأخبارى بس والله ساعتها قولت فى داهيه مليون عربيه قصاد الحب والأخوه اللى الواحد شافها منكم فشكرا لكل اخواتى فصرموتورز واسف على التطويل
عيب عليك الكلام دا يا باسم . دا انت أخ غالى وعزيز على قلوبنا جميعا .

Saif El Deen