العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-10-2010, 09:16 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة اسكندرانية جديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

ايه بقى رحلة الصيد دى انت بتلعبوا من ورانا ولا إيه ؟
أنا نفسى أطلع رحلة زى دى
مينفعش نعمل حاجة من وراك يا عمدة الاسكندرية
دة عم خالد خليفة وكورسير عايزيين يطلعوا الرحلة دى من شهر ولغاية دلوقتى مش عارفين نحدد ميعاد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

دول بيعملو رحلات من ورانه يا استاذ نبيل و محدش بيقول
انت ياكريم بتهدى النفوس ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 07-10-2010, 09:20 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

الى كل الاعضاء السكندرين يشرفنى ان نلتقى وخصوصا هذة اول مقابلة لى مع الاعضاء الاعزاء
ارجو تحديد الموعد اما المكان فقد ذكرة استاذ احمد دوار جحا بالداون تاون
إذا تم اى تعديل ارجو ابلاغى وشكرا
ان شاء الله الميعاد يوم الجمعة القادمة الموافق 15/10/2010
وتنورنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

ان شاء الله افضى نفسى واحضر المقابله ويسعدنى حضور ووجود باقى الاعضاء الكرام وكمان عشان نعرف قصه رحلات الصيد اللى بتطلع كتيمى من غير ماحد يعرف بس ياريت التاكيد على الميعاد وخصوصا اننى لم يسعدنى الحظ فى المره السابقه للبقاء حتى نهاية المقابله لوجود ارتباط مهم لى
تنورنا يا باشمهندس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h00ka مشاهدة المشاركة

ايه !! مقابلة ؟! ............... انا معاااااااكوا يا رجاله وقشطة المكان مافيش مشاكل , حددوا الوقت و ان شاء الله جاي
و لو المسألة فيها عيد ميلاد قلولنا عشان نعمل حسابنا و منتغدااش اليوم دة P=
الميعاد يوم الحمعة القادمة 15/10/2010
اظن كدة تمام واللى وراة حاجة يفضى نفسه
المقابلة بعد صلاة الجمعة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 07-10-2010, 11:00 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

مينفعش نعمل حاجة من وراك يا عمدة الاسكندرية
دة عم خالد خليفة وكورسير عايزيين يطلعوا الرحلة دى من شهر ولغاية دلوقتى مش عارفين نحدد ميعاد

انت ياكريم بتهدى النفوس ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟
انا ده انا غلابان

كريم على
قديم 07-10-2010, 11:07 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لكل اللى سائلوا على موضوع الصيد

بيبتدى اليوم التجمع بعد صلاة الفجر مباشرة على كوبرى المكس وشرب الشاى وبعد كدة بنركب مركب ونروح عرض البحر لمدة 9 ساعات او 10 ساعات على حسب حالة البحر بعد لما نتقابل بنشترى جمبرى ب 10 جنية وممنوع انك تطلع وانت متعشى عشان دوار البحر كل واحد وحالتة وفية ادوية ضد دوار البحر المركب بتشيل 10 ركاب ب 300 كل واحد بيدفع 30 جنية
مفيش حمام على المركب عشان تبقو عارفين ماشى ممكن المراكبى يعمل شاى ب 1 جنية الاكل كل واحد يجيب اكلة معاة بس لو عندك دوار بحر مش حتاكل
عدة الصيد
بوصة 2مترتسقيط بمكنة كبيرة للاعماق رصاص وزن الرصاصة 200 جرام شعر سمك 35 ملى واهم حاجة ايس بوكس وقزايز تلج للشرب ولحفظ السمك
الرجوع بيبقى فى حدود 5 المغرب الرحلة مش سهلة للى حيطلع اول مرة بس بالتعود بتبقى لذيذة مضمنش الرزق فى صيد السمك ممكن طبعا 2 جنب بعض وواحد يطلع والتانى لا دى حاجة بتاعة ربنا
تعليم الصيد سهل مش صعب بس انا بقول من دلوقتى اللى حيطلع ذراعة الشمال دة بيبقى على اخر اليوم شبهه مكسور
بس بيبقى يوم حلو كفاية انك مش حتشوف حاجة غير البحر وبس منك لربنا
هههههههههههههههههههههه
هو الموضوع كده لا انا برائه كده

كريم على
قديم 08-10-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

ياريت لو تحضر ياأستاذ خالد حتى عشان نحتفل معاك بعيد ميلادك - بس التورته عليك -وكل سنه وانت طيب وعقبال 100 سنه
سيب عم خالد في حالة لسه متدبس في 7 الاف بتوع الحرامي اللي سرق العربية بتاعته
بس انا زعلان منك قوي يا استاذ بدر بقالك كتير مدخلتش موضوع ادب الرحلات وسايب ابنك أحمد قارفنا فيه ليل ونهار

ايه بقى رحلة الصيد دى انت بتلعبوا من ورانا ولا إيه ؟
أنا نفسى أطلع رحلة زى دى
ان شاء الله نطلع قريب كلنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

دول بيعملو رحلات من ورانه يا استاذ نبيل و محدش بيقول

اه يا كريم اه
ادي شوية زنب معايا يا بني يمكن تجيب تأثير
ههههههههههههههههههههههههه ه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون